| کد خبر: 184798 |

◄ آمادگی فرودگاه مهرآباد برای مقابله با سیل

با توجه به پیش بینی وقوع سیل در استان تهران تمهیدات لازم برای پیشگیری از آبگرفتگی در ایرساید و لندساید فرودگاه مهرآباد اندیشیده شده است.

تین نیوز

با توجه به پیش بینی وقوع سیل در استان تهران تمهیدات لازم برای پیشگیری از آبگرفتگی در ایرساید و لندساید فرودگاه مهرآباد اندیشیده شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، روز پنجم فروردین سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از سطوح پروازی فرودگاه مهرآباد و وضعیت رودخانه کن تمهیدات در نظر گرفته شده برای مقابله با شرایط جوی نامناسب را رصد کرد و گفت: فرودگاه مهرآباد به عنوان مرکز امدادرسانی به تمام کشور باید در آمادگی کامل باشد.

میرسعید صفی‌نیا، مدیرکل فرودگاه مهرآباد نیز گفت: با این‌که از روز پنجم فروردین بارندگی به صورت مداوم در تهران ادامه دارد، خوشبختانه نشست و برخاست پروازها به شرط مساعد بودن شرایط جوی فرودگاه مقصد بدون وقفه انجام می شود و اقدامات لازم در فرودگاه مهرآباد برای مقابله با شرایط موجود و جلوگیری از ایجاد خسارت بر اثر بارندگی شدید انجام شده است.

صفی نیا تاکید کرد: از زمان آغاز بارش، نیروهای عملیاتی در فرودگاه مهرآباد به صورت آماده باش مستقر و تجهیزات فنی و ناوبری و نیز وضعیت رودخانه کن بررسی شده است.

وی گفت: فرودگاه مهرآباد کاملا برای هدایت و خدمت رسانی به پروازهای امدادی آماده است و هماهنگی لازم نیز با کمیته مدیریت بحران ستاد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و مدیریت بحران استان تهران انجام شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.