| کد خبر: 184733 |

◄ سنجش کیفیت خدمت رسانی به مسافران هوایی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از ابتدای سال 98 تاکنون به طور مستمر بازدیدهای نوروزی خود را برای بررسی وضعیت خدمت رسانی به مسافران و قدردانی از کارکنان پرتلاش فرودگاه ها ادامه داده؛ بازدیدهایی که از مرکز کنترل فضای کشور در ساعت تحویل سال آغاز شده و تا لحظه انتشار این خبر در صبح دوشنبه(چهارم فرودین ماه) تا فرودگاه بندرعباس ادامه یافته است.

تین نیوز

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از ابتدای سال 98 تاکنون به طور مستمر بازدیدهای نوروزی خود را برای بررسی وضعیت خدمت رسانی به مسافران و قدردانی از کارکنان پرتلاش فرودگاه ها ادامه داده؛ بازدیدهایی که از مرکز کنترل فضای کشور در ساعت تحویل سال آغاز شده و تا لحظه انتشار این خبر در صبح دوشنبه(چهارم فرودین ماه) تا فرودگاه بندرعباس ادامه یافته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیر مکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت به همراه خانواده خود،  سال ۹۸ را  در مرکز کنترل فضای کشور و در کنار متخصصان عملیاتی آغاز کرد، اقدامی که علاوه بر اینکه نظارت وی بر نحوه خدمت رسانی در یک مرکز کاملا تخصصی را به همراه داشت، باعث دلگرمی و افزایش روحیه کاری همکاران شد.

در ادامه، نخستین سفر نوروزی امیرمکری از فرودگاه های کشور با حضور در شهر مشهد مقدس و بازدید از فرودگاه این شهر آغاز شد. در جریان این سفر که در سومین روز از سال 98 انجام شد، علاوه بر بازدید از وضعیت خدمت رسانی به مسافران نوروزی، توافق اولیه برای ساخت شهر فرودگاهی امام رضا(ع) با ظرفیت 50 میلیون مسافر در سال، در سه فاز با سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی میان امیرمکری و استاندار خراسان رضوی شکل گرفت. امیرمکری همچنین در بازدید از ادارات و واحدهای عملیاتی فرودگاه مشهد و همچنین طی نشستی که با مدیران و روسای ادارات فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد داشت، از زحمات شبانه روزی و خدمات رسانی آنان به مسافران و زائران قدردانی کرد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در دومین سفر نوروزی خود به خوزستان رفت و از چگونگی و کیفیت خدمت رسانی به مردم و عملکرد واحدهای مختلف فرودگاه آبادان بازدید کرد. در این بازدید که چهارم فروردین انجام شد، کارشناسان واحد های مختلف به ارایه توضیحات لازم درباره امکانات و تجهیزات موجود در فرودگاه و همچنین تجهیزات مورد نیاز در فرودگاه پرداختند و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوای ایران در دیداری صمیمانه با مدیر و مسوولان فرودگاه، مسایل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

امیرمکری سپس به اهواز رفت و ضمن بازدید از نحوه عملکرد بخش‎های عملیاتی این فرودگاه و ابراز رضایت از تلاش‎های کارکنان آن برای خدمت‎رسانی به مسافران گفت: ما دو وظیفه اصلی داریم؛ یکی ارائه خدمات به مسافران و دیگری ارایه خدمات ایمن به شرکت‎های هواپیمایی است. بخش اول بیشتر مورد قضاوت قرار می‎گیرد و مردم ما را بیشتر با این خدمات ارزیابی می کنند. اگرچه همکاران ما در فرودگاه‎ها به تنهایی در ارایه خدمات موثر نیستند و ارگان ها و سازمان‎های دیگر و شرکت‎های هواپیمایی و شرکت‎های خدمات فرودگاهی همه با هم این خدمت را ارائه می‎دهند و این حاصل یک کار گروهی است.

وی تاکید کرد: آرامش و آسایشی که در فرودگاه‎ها به مسافر می‎دهیم، باعث آغاز خوب سال جدید می شود و با تاثیر مثبت بر روحیه آنها می‎تواند بر عملکرد یکسال آینده شان نیز اثر بگذارد.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران همچنین با سفر به فرودگاه شیراز، از روند خدمت‎رسانی به مسافران در ترمینال‎های داخلی و خارجی و واحدهای مختلف عملیاتی فرودگاه شیراز شامل برج مراقبت پرواز، اپروچ و اداره ارتباطات و ناوبری بازدید و با کارکنان این بخش‎ها دیدار و گفت وگو کرد. وی همچنین از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه احداث ترمینال بین‎المللی فرودگاه شیراز قرار گرفت.

هم اکنون؛ یعنی در صبح امروز (5 فروردین) امیرمکری وارد فرودگاه بندرعباس شده است تا از نزدیک در جریان کیفیت خدمت رسانی این فرودگاه به مسافران نوروزی و نیز مشکلات و مسایل کارکنان فرودگاه قرار گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.