| کد خبر: 179696 |

◄ استقرار سامانه مدیریت یکپارچه فروش در فرودگاه اصفهان

فرودگاه اصفهان به‌عنوان نخستین فرودگاه در سطح کشور موفق به برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی سیستم مدیریت یکپارچه فروش کالا و خدمات در حوزه فرودگاهی شد.

تین نیوز

فرودگاه اصفهان به‌عنوان نخستین فرودگاه در سطح کشور موفق به برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی سیستم مدیریت یکپارچه فروش کالا و خدمات در حوزه فرودگاهی شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه اصفهان، با توجه به گسترگی حوزه بازرگانی، راهکار ایجاد سامانه جامع فروش در دستور کار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران قرار گرفت و فرودگاه اصفهان به‌عنوان پایلوت اجرای این طرح موفق به پیاده‌سازی آن شد.

این سیستم باقابلیت جامعیت و یکپارچه‌سازی فعالیت‌های حوزه بازرگانی فرودگاه‌ها و دست یافتن به اهداف شفاف‌سازی درآمد بهره‌برداران،‌ مشتری‌مداری و نظارت دقیق و مستقیم بر عملکرد بهره‌برداران،‌ افزایش درآمد شرکت فرودگاه‌ها،‌ ایجاد بانک اطلاعات جامع از بازرگانی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و فرودگاه‌های تابع، وصول به‌موقع و آنلاین درآمدها و امکان تحلیل آمار و گزارش‌ها برای آینده‌نگری در سرمایه‌گذاری و تحویل غرفه‌ها طراحی شد و برای پیاده‌سازی آن زیرساخت‌های سخت‌افزاری فناوری اطلاعات برای اتصال همه واحدهای تجاری به شبکه فرودگاهی مهیا و نیز نرم‌افزار جامع و یکپارچه فروش تهیه شد.

پیرو پیاده‌سازی موفق این سیستم، معاون برنامه‌ریزی، ‌نظارت و امور اقتصادی و مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با ارسال لوح سپاس جداگانه ‌از مدیرکل فرودگاه بین‌المللی اصفهان و کارشناسان ذی‌ربط قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.