| کد خبر: 173236 |

◄ برگزاری آزمون دوره بازآموزی اپراتوری پل‌های تلسکوپی در شهر فرودگاهی

آزمون دوره بازآموزی اپراتوری پل‌های تلسکوپی در شهر فرودگاهی امام برگزار شد.

تین نیوز

آزمون کتبی دوره بازآموزی اپراتورهای PBB باهدف افزایش بهره‌وری، توانمندی‌های شغلی و ارائه راهکارهای ایمنی به‌روز برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی‌امام (IKACNews)؛ آزمون دوره بازآموزی پل‌های تلسکوپی فرودگاهی باهدف ارتقا سطح دانش و افزایش اثربخشی در ارائه خدمات و تسهیلات فرودگاهی از طریق توسعه بینش و مهارت اپراتورهای دستگاه‌های PBB صبح امروز 19 شهریورماه با حضور علی عسگری عضو هیات‌مدیره، شیبانی نماینده اداره‌کل سرمایه انسانی و علیخانی رئیس اداره برنامه‌ریزی و هماهنگی پرواز شرکت شهر فرودگاهی در سالن اجتماعات ترمینال شماره یک فرودگاه امام برگزار شد.

علی عسگری، عضو هیات‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام در ابتدای این مراسم فرارسیدن ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین را تسلیت گفت و اظهار کرد: آموزش مستمر ضمن خدمت (Training) از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اسناد ایکائو به این مبحث به‌طور بسیار موثر واردشده و تاکید فراوانی بر آن دارد.

وی افزود: ما باید در شرکت شهر فرودگاهی امام بسته دستورالعمل آموزشی ضمن خدمت (Training manual) داشته باشیم که در آن مشخص شود هر پست سازمانی از سال اول تا آخر خدمت و انجام‌وظیفه، نیاز است چه دوره‌های آموزشی را بگذراند.

در ادامه علیخانی، رئیس اداره برنامه‌ریزی و هماهنگی پرواز شرکت شهر فرودگاهی امام عنوان کرد: با توجه به الزام ایکائو مبنی بر آموزش ضمن خدمت متخصصانی که در ایرساید فعالیت دارند، دوره بازآموزی اپراتوری پل‌های تلسکوپی توسط آقایان رنجبر، ارباب‌زاده، آقاساقلو و ذوالفقاری تدریس و مقرر شد این افراد به‌عنوان مدرس به سازمان هواپیمایی کشوری معرفی شوند تا چنانچه فرودگاه‌های دیگر نیاز به آموزش داشتند، از ظرفیت این افراد استفاده شود.

آزمون دوره بازآموزی پل‌های تلسکوپی با حضور 40‌نفر از اپراتورهای دستگاه PBB شرکت‌های هواپیمایی در چهار نوبت عملی و یک نوبت کتبی باهدف افزایش بهره‌وری، توانمندی‌های شغلی و ارائه راهکارهای ایمنی به‌روز برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.