| کد خبر: 157521 |

◄ اقدام شرکت فرودگاه‌ها برای رونق پرواز در فرودگاه‌های کوچک

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در راستای اهداف وزارت راه و شهرسازی در توزیع عدالت و رونق بخشیدن به فرودگاههای کوچک در مناطق محروم، اقدام به فراهم‌سازی بستری مناسب برای برقراری پروازها در این فرودگاه‌ها کرده است.

تین نیوز

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در راستای اهداف وزارت راه‌وشهرسازی در توزیع عدالت و رونق بخشیدن به فرودگاه‌های کوچک در مناطق محروم، اقدام به فراهم‌سازی بستری مناسب برای برقراری پروازها در این فرودگاه‌ها کرده است.

به گزارش تین‌نیوز، یکی از فرودگاه‌هایی که از سال‌ها پیش به دلیل عدم ناوگان مناسب هیچ صدایی از آن به گوش نمی‌رسید فرودگاه جهرم بود.

رحمت‌اله مه‌آبادی چندی پیش از برقرار پروازها در فرودگاه جهرم خبر داده و گفته بود؛ با توجه به گسترش ناوگان در بخش ایرلاین‌های دولتی و غیردولتی، فرودگاه جهرم در آستانه‌ فعالیت مجدد است.

عدم پرواز در این فرودگاه باعث شده بود که باند فرودگاه دچار فرسودگی شده و زیرساخت‌ها آمادگی لازم به جهت شروع پروازها در این فرودگاه‌ وجود نداشته باشد در همین راستا شرکت شهر فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از چندین ماه گذشته شرایط زیر ساختی این فرودگاه را برای از سرگیری پروازها و بازگشت رونق در این فرودگاه‌ها را به کار گرفت.

پس از آماده‌سازی فرودگاه جهرم روز پنجشنبه(25آبان ماه) مسیر پروازی تهران-جهرم با حضور رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس ، فرزانه شرفبافی مدیرعامل هما،  علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مه آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و یدالله آقایی صائم مدیرکل روابط‌عمومی و مشاور مدیرعامل و نمایندگان استان افتتاح شد در همین راستا شنبه هفته جاری (25 آذرماه) پرواز از فرودگاه جهرم به تهران، با استقبال مسافران انجام شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.