| کد خبر: 147807 |

ثبت دوباره 100 سورتی پرواز در فرودگاه اهواز

فرودگاه اهواز در حالی توانست برای بار دوم 100 سورتی پرواز رفت و برگشت را تجربه کند که روند تکمیل ترمینال خارجی جدید آن در نهایی‎سازی است.

تین نیوز

فرودگاه اهواز در حالی توانست برای بار دوم 100 سورتی پرواز رفت و برگشت را تجربه کند که روند تکمیل ترمینال خارجی جدید آن در نهایی‎سازی است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‎های خوزستان، محمدرضا رضایی، مدیر‎کل فرودگاه‎های این استان گفت: طبق بررسی آمار پروازها، 26 شهریور امسال تعداد 100 سورتی پرواز به صورت نشست و برخاست در فرودگاه اهواز انجام شده است که پیش از این تنها در بهمن سال گذشته این رکورد ثبت شده بود.

وی فرودگاه اهواز را به عنوان یکی از پرترافیک‎ترین فرودگاه‎های کشور دانست که سهم بسزایی در جابه‎جایی بار و مسافر در کشور دارد، و افزود: این فرودگاه دارای پتانسیل‎های قابل توجهی است که امیدواریم با توسعه فضای پارک پرواز و همچنین بهره‎مندی کامل از فضای توسعه ترمینال پاسخگوی همه نیازهای مسافران باشیم.

رضایی همچنین از آغاز عملیات نصب و تجهیز ترمینال خارجی جدید فرودگاه اهواز خبر داد و گفت: این عملیات در ادامه اجرای تکمیل این ترمینال با نصب و راه‎اندازی نوار نقاله‎های خطی و پالتی آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‎ها با همت اداره کل تجهیزات و تسهیلات فرودگاهی و اعتبار مالی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در حال اجراست، گفت: در این ترمینال بیش از 100 متر نوار نقاله به ارزش حدود 300 میلیون تومان نصب و راه اندازی شده است. همچنین تعداد 300 صندلی و چهار کانتر دو نفره در این ترمینال با ارزش حدود 100 میلیون تومان نصب و مستقر شده است.

گفتنی است از فرودگاه اهواز به طور هفتگی در حدود 500 پرواز به مقاصد تهران، خارک، عسلویه، مشهد، رامسر، دبی، کیش، استانبول، رشت، یزد، شیراز، کرمان، اصفهان، لاوان، ساری، تبریز، بندرعباس، سیری، کویت و تفلیس و برعکس انجام می‎شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.