| کد خبر: 147370 |

موفق ترین شرکت های هواپیمای در سال ۲۰۱۶

امروزه شاهد تغییرات بسیار زیادی در حوزه های مختلف بازار هستیم،مخاطبان صنایع و کسب و کار ما دیگر محدود به منطقه یا کشوری خاص نیستند، بلکه جمعیت زیادی را از سلایق مختلف شامل می شوند.

تین نیوز
امروزه شاهد تغییرات بسیار زیادی در حوزه های مختلف بازار هستیم،مخاطبان صنایع و کسب و کار ما دیگر محدود به منطقه یا کشوری خاص نیستند، بلکه جمعیت زیادی را از سلایق مختلف شامل می شوند.
 
به گزارش جهان نیوز، در این میان شرکتها برای تصاحب سهم بازار بیشتر با یکدیگر دست به رقابت زده و سعی دارند هر چه بیشتر مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهند.
 
 
در این میان شرکت های وجود دارند که از شرکت های هم تراز خود بسیار متفاوت تر بوده اند، این شرکت ها عالی هستند و در نوع خود توانسته اند مسیری جدید را بوجود آورند.این شرکت ها با قدرت و داشته های خود گام های بسیار مثبتی را در این میان برداشته اند.

 

یکی از متفاوت ترین بازار ها که در دهه اخیر تحولات بسیار زیادی را به خود دیده است ، صنایع هوایی است،شرکت های هوایی با ایجاد تماییز در خدمات و نحوه خدمت خود سعی در ایجاد تاثیر بیشتر بر روی مخاطبان خود هستند. در ادامه به بررسی شرکت های موفق می پردازیم.

امروزه رزرو بلیط هواپیما و بلیط چارتر به یکی از راحت ترین فرآیندها بدل گردیده است و شما می توانید ظرف چند ساعت و به راحتی بلیط مورد نیاز خود را تهیه کنید .در ادامه برخی از شرکت های که در این حوزه توانسته اند به موفقیت دست پیدا کنند را با یکدیگر بررسی می کنیم؛ در ادامه با بازاریابی همراه باشید تا ۴شرکت هواپیمایی بسیار موفق در عرصه جهانی را برای شما معرفی کنیم

 

هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارت در فهرست بندی بهترین ایرلاین های سال ۲۰۱۶ که توسط اسکای ترکس جایگاه نخست را به دست آورد، این هواپیمایی که دفتر مرکزی آن در شهر دبی قرار دارد در طی پانزده سال اخیر توانسته چهار بار این عنوان را کسب کند.این شرکت در طی سی سال گذشته به یکی از پیشگامان پروازهای دوربرد دنیا بدل گشته است.

به گزارش ویرلن؛ خدمات عالی و بهترین سرگرمی ها را این شرکت در اختیار مسافران خود قرار می دهد، از طرفی به این نیز باید اشاره کرد که هواپیمایی امارات توانسته در طول ۱۲ سال جایزه بهترین خدمات سرگرمیدر طول پرواز را نیز از اسکای ترکس دریافت کند.

قطر ایرویز

قطر ایرویز

این شرکت در سال گذشته خود توانسته بود، جایگاه نخست در این فهرست را کسب کن، این هواپیمایی موفق که در دوحه مستقر است، به دلیل صندلی های راحت و سرگرمی های بسیار متفاوت و جذاب خود بسیار معروف است. این هواپیمایی توانسته عنوان بهترین صندلی های پرواز  تجاری را از آن خود کند.

از دیگر ویژگی های این هواپیمایی می توان گفت: مسافران پرواز اکونومی نیز از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند. این شرکت به بیش از ۱۲۵ نقطعه از دنیا پرواز داردو در حال گسترش حوزه خدماتش از قطر به ۵۰ مقصد جدید در دنیا است، این هواپیمایی قصد دارد تا پروازهای مستقیم به لس آنجلس و دالاس داشته باشد.

سنگاپور ایرلاینز

 

غذای هواپیما

در گام اول باید برای معرفی این هواپیمایی به شرایط بی نظیر و لذت بخش اشاره کرد که در اختیار مسافران خود قرار می دهد.یکی از نکات برجسته این هواپیمایی ادب و احترام خدمه در برخورد با مسافراناست.تلویزیون های شخصی و انتخاب های متعدد برای سرگرمی در طول پرواز چند نمونه خیلی کوچک از مواردی است که این هواپیمایی در اختیار مسافران خود قرار داده است.

فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور ، فرودگاه اصلی این شرکت هواپیمایی بوده و بهترین امکانات را دارد، این فرودگاه از طرف اسکای ترکس برای چهر سال متمادی به عنوان بهترین فرودگاه جهان انتخاب شده است.

 

کاتایا پاسفیک

این شرکت هواپیمایی که یکی از بهترین ایرلاین های آسیا به شمار می آید، دارای ناوگان هواپیمایی دوربورد بوئینگ ۷۷۷-۳۰۰ است،این شرکت برای صندلی های راحت کیفیت،خدمات و سرگرمی های داخل پرواز نمرات بسیار بالایی را از اسکای ترکس را دریافت کرده است.این شرکت هواپیمایی توانسته تا برنده جوایزبهترین خطوط هوایی جهان از لحاظ پاکیزیگی کابین و بهترین سالن های هواپیما در پروازهای درجه یک را به دست آورده است.

صندلی های هواپیما

همانطور که گفته شد، این شرکت های هواپیمایی با ارائه بهترین خدمات در خور مسافران توانسته اند به جایگاه بسیار مطلوبی در بین بسیاری از شرکت های هوایی برسند، امروزه پیشرفت تکنولوژی و فناوری توانسته راحتی و رفاه را برای بسیار ی از افراد ایجاد کند، شما می توانید تنها با فشار دادن چند دکمه از هر نقطه از دنیا و بوسیله اینترنت، هتل های مختلف را ببینید ، قیمت های آن ها را بررسی کنید و رزرو هتل خود را انجام دهید.

 

منبع: جهان نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.