| کد خبر: 102709 |

برقراری پروازهای گرگان - اکتائو همزمان با عید غدیر

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان از راه اندازی پروازهای گرگان – اکتائو برای نخستین بار خبر داد و گفت: این پرواز را شرکت هواپیمایی قزاقستانی «بک ایر» از ۳۰ شهریورماه امسال همزمان با عید غدیر برقرار می کند.
به گزارش تین نیوز، تیمور امیری در همین رابطه بیان کرد: جلسه نهایی هماهنگی اداره کل فرودگاه های استان گلستان و رئیس اتاق بازرگانی این استان با هیات قزاقستانی برای برقراری پروازهای گرگان - اکتائو و بالعکس در این اداره کل برگزار شد.
مدیرکل فرودگاه های استان گلستان در این باره توضیح داد: تعداد زیادی از قزاق ها در استان گلستان سکونت دارند و شاهد رشد تجارت میان قزاقستان و ایران هستیم. بنابراین، از شش ماه قبل اعضای اتاق بازرگانی ایران و سفیر قزاقستان در ایران پیگیر راه اندازی پروازهای گرگان – اکتائو شدند.
وی ادامه داد: طبق هماهنگی های صورت گرفته با ارگان های ذی ربط و بر اساس مجوزهای سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از عید غدیر برابر با ۳۰ شهریور ماه امسال پرواز اوکتائو به گرگان و بالعکس روزهای سه شنبه هر هفته برقرار می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، به گفته مدیرکل فرودگاه های استان گلستان شرکت هواپیمایی بک ایر قزاقستان با هواپیمای فوکر ۱۰۰ برقرار خواهد شد. ظرفیت این پرواز ۱۰۴ نفر است.
وی اضافه کرد: پیش از این پروازهای نجف و جده از فرودگاه گرگان برقرار شده بود و پرواز گرگان – اکتائو سومین پرواز بین المللی این فرودگاه به شمار می آید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.