| کد خبر: 271001 |

۱۶۵ میلیارد تومان برای مشارکت در ساخت آزادراه تهران شمال

در لایحه بودجه ۱۴۰۳، در بخش بودجه های عمرانی و ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، برای مشارکت در احداث آزادراه تهران - شمال ۱۶۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

تین نیوز

در لایحه بودجه ۱۴۰۳، در بخش بودجه های عمرانی و اعتبارات شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، برای مشارکت در احداث آزادراه تهران - شمال ۱۶۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جداول بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شامل بخش کلان، درآمدها و واگذاری دارایی های سرمایه ای، اعتبار طرح های تملک دارایی های سرمایه ای و شرکت ها و بانک های دولتی روز گذشته منتشر شد.

برای سال ۱۴۰۳، منابع بودجه کل کشور، ۶۳۴۷ میلیارد تومان پیش بینی شده که بودجه عمرانی (تملک دارایی های سرمایه ای) از این منابع، ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است. در جدول اعتبار طرح های تملک دارایی های سرمایه ای دستگاه های اجرایی لایحه بودجه، اعتباراتی برای شرکت مادرتخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور پیش بینی شده که بخشی از آن ها در زیر آمده است. 

اتصال اردبیل به شبکه ریلی از سال ۱۳۸۲ آغاز شده و در بودجه ۱۴۰۳ بالغ بر ۸۲۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای این طرح پیش بینی شده است.

اتصال چابهار به شبکه ریلی از سال ۱۳۸۹ آغاز شده و در بودجه ۱۴۰۳، بالغ بر ۵۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای این طرح پیش بینی شده است.

احداث راه آهن تهران - همدان - سنندج از سال ۱۳۸۴ آغاز شده و در بودجه ۱۴۰۳، بالغ بر ۲۸۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این طرح پیش بینی شده است.

احداث راه آهن تهران - لاریجان - آمل از سال ۱۳۹۱ آغاز شده و در بودجه ۱۴۰۳، بالغ بر یک میلیارد تومان برای این طرح پیش بینی شده است.

احداث راه آهن قزوین - رشت - انزلی در سال ۱۳۸۱ آغاز شده و در بودجه ۱۴۰۳ بالغ بر ۱۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای این طرح پیش بینی شده است.

احداث راه آهن رشت - آستارا از سال ۱۳۸۴ آغاز شده و در بودجه ۱۴۰۳ بالغ بر ۱۷۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای این طرح پیش بینی شده است.

احداث آزادراه تهران - شمال در سال ۱۳۷۶ آغاز شده و در بودجه ۱۴۰۳ برای مشارکت در این طرح، بالغ بر ۱۶۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

احداث آزادراه اصفهان - شیراز از سال ۱۳۸۴ آغاز شده و در بودجه ۱۴۰۳ برای مشارکت در این طرح، بالغ بر ۳۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

احداث آزادراه رشت - قزوین در سال ۱۳۸۱ آغاز شده و در بودجه ۱۴۰۳ برای مشارکت در این طرح، بالغ بر ۲۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

احداث آزادراه شیراز - بوشهر در سال ۱۳۹۱ آغاز شده و در بودجه ۱۴۰۳ برای مشارکت در این طرح، بالغ بر یک میلیارد تومان پیش بینی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.