| کد خبر: 203822 |

بهره‌برداری از دو پروژه راه‌سازی در استان خراسان شمالی تا پایان سال

معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از بهره‌برداری ۱۴ کیلومتر باقیمانده از محور بجنورد-پارک ملی گلستان در دهه فجر و باند دوم کمربندی بجنورد تا پایان سال جاری خبر داد.

تین نیوز

معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از بهره‌برداری ۱۴ کیلومتر باقیمانده از محور بجنورد-پارک ملی گلستان در دهه فجر و باند دوم کمربندی بجنورد تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد کدخدازاده با اشاره به سفر انجام شده به استان خراسان شمالی اظهار داشت: پیرو تاکید رئیس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل جاده بجنورد به پارک ملی گستان که ۲۶ کیلومتر آن در سنوات گذشته به بهره‌برداری رسیده است، در تلاش هستیم تا ۱۴ کیلومتر دیگر در دهه فجر به بهره برداری برسد.

وی افزود: همچنین در تلاش هستیم پروژه باند دوم کمربندی بجنورد تا پایان سال آماده بهره‌برداری شود.

معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با اشاره به ۶۰ کیلومتر باقیمانده این محور گفت:  پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال مالی ۹۹ مصادف با خرداد ۱۴۰۰ این محور به بهر‌ه برداری برسد.

به گفته کدخدازاده، این محور در کریدور بین‌المللی شرق به غرب واقع شده است و مرزهای غربی کشور را به مرزهای شرقی و شمال شرق متصل می‌کند.

وی با اشاره به اعتبارات جاده بجنورد- پارک ملی گستان نیز گفت: برای این محور در استان خراسان شمالی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان و حدود ۹۰ میلیارد تومان در استان گلستان در نظر گرفته شده است که تاکنون حدود ۸۰ میلیارد تومان ازا این اعتبارات  تخصیص یافته است و امیدواریم تخصیص‌های بعدی محقق شود.

معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور خاطرنشان کرد: این پروژه در خراسان شمالی حدود ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.