| کد خبر: 173351 |

◄ اعطا احکام اعضای شورای بسیج شرکت ساخت

احکام اعضای شورای بسیج شرکت ساخت اعطا شد.

تین نیوز

احکام جدید فرمانده و اعضای شورای بسیج پایگاه مقاومت شهید رجایی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی اعطا شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و با حضور فرمانده و اعضای شورای بسیج پایگاه مقاومت شهید رجایی احکام جدید اعضا اعطا شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات فرمانده و اعضای این شورا خواستار حفظ روحیه بسیجی در شرکت ساخت شد تا مهندسان کشور با الگو قرار دادن این روحیه جهادی بتوانند بیش‌تر از گذشته فعال باشند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه از اعضای شورای بسیج خواست تا در شرایط فعلی اقتصادی کشور امید و اعتماد را بین همکاران شرکت تزریق کنند و بدانند که در این موقعیت وظیفه اساسی امیدآفرینی در میان هم‌وطنان است.

در این جلسه هم‌چنین معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار هماهنگی و همدلی اعضای شورای بسیج شد و گفت: در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، بسیج می‌تواند همانند دوران جنگ نقش عمده‌ای در حفاظت از کشور با سخت‌کوشی و صرفه‌جویی ایفا کند.

در پایان فرمانده پایگاه بسیج شهید رجایی علاوه بر تقدیر و تشکر از زحمات معاون وزیر راه  و شهرسازی در راستای برنامه‌ها، اهداف و عملکرد بسیج، بر ضرورت حفظ آمادگی و بصیرت افزایی بسیجیان و همکاران در شرایط فعلی کشور تاکید کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.