| کد خبر: 135055 |

رئیس بنیاد مستضعفان؛

◄ قطعه یک تا پایان سال افتتاح می‌شود/ برای این تاخیر چندماهه از مردم عذرخواهی می‌کنم

رئیس بنیاد مستضعفان از اتمام قطعه یک آزادراه تهران-شمال تا پایان سال خبر داد و گفت: بابت تاخیر چند ماهه در افتتاح قطعه یک از مردم عذرخواهی می‌کنم.

تین نیوز

رئیس بنیاد مستضعفان از اتمام قطعه یک آزادراه تهران-شمال تا پایان سال خبر داد و گفت: بابت تاخیر چند ماهه در افتتاح قطعه یک از مردم عذرخواهی می‌کنم.

 

به گزاش خبرنگار تین‌نیوز سعیدی کیا در بازدید از قطعه یک آزادراه تهران- شمال و مراسم آغاز ساخت قطعه 2 این آزادراه با اشاره به دشواری‌های این پروژه در زمستان گذشته گفت: زمستان بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و دمای هوا در زمستان سال گذشته در قطعه یک آزادراه شمال به منفی بیش از 20 درجه رسید این در حالی است که برای ادامه ساخت به آب گرم و مصالح گرم نیاز داشتیم.

 

او ادامه داد: همچنین با رانش‌های بسیار جدی مواجه شدیم به طوری که در یک مورد از این رانش‌ها بخشی از کوه هم جابجا شد و چیزی حدود 1 میلیون و 800 هزار مترمکعب ریزش داشتیم و مجبور شدیم مسیر را تغییر بدهیم.

 

رئیس بنیاد مستضعفان از اهمیت مسیرآرایی پروژه آزادراه تهران – شمال نیز سخن به میان آورد و گفت: برای مسیرآرایی این پروژه که برای اولین بار در کشور انجام می‌شود از یک مشاور استفاده کرده‌ایم که این مشاور مسائل فنی و طراحی مبلمان مسیر را انجام می‌دهد.

 

او تصریح کرد: بنا به این دلایل و دلایلی دیگر با تاخیری چندماهه در افتتاح قطعه یک آزادراه تهران – شمال روبرو شدیم که بابت این تاخیر از مردم عذرخواهی می‌کنم.

 

سعیدی‌کیا با اشاره به زمان شروع این پروژه گفت: این پروژه از دومین سال ورود دولت یازدهم به طور جدی به اجرا درآمد و خوشبختانه امروز به ماه‌های پایانی پروژه رسیده‌ایم.

 

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی قطعه دوم آزادراه تهران – شمال گفت: دستور ساخت قطعه دوم امروز توسط معاون اول رئیس جمهور صادر شد و درباره قطعه سوم هم تا پایان سال تصمیم‌گیری می‌کنیم.

 

او تاکید کرد: همچنین قبل از پایان 96 قطعه یک آزادراه تهران–شمال تحویل داده می‌شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.