| کد خبر: 259825 |

رئیس کارگروه لکوموتیو انجمن صنفی شرکت های ریلی:

◄ تاخیر پرداخت طلب لکوموتیو داران کماکان ادامه دارد+ فیلم

مجتبی لطفی رئیس کارگروه لکوموتیو انجمن ریلی با بیان این که تغییر ملموسی در پرداخت مطالبات شرکت های لکوموتیوی از سوی راه آهن رخ نداده است، بیان کرد: پرداخت مطالبات با تاخیر حدود 10 ماهه، آن در شرایط تورمی، موجب زمین گیر شدن بخش قابل توجهی از ناوگان لکوموتیو شده است.

تین نیوز

مجتبی لطفی رئیس کارگروه لکوموتیو انجمن صنفی شرکت های ریلی با بیان این که تغییر ملموسی در پرداخت مطالبات شرکت های لکوموتیوی از سوی راه آهن رخ نداده است، بیان کرد: پرداخت مطالبات با تاخیر حدود 10 ماهه، آن در شرایط تورمی، موجب زمین گیر شدن بخش قابل توجهی از ناوگان لکوموتیو شده است.

به گزارش تین نیوز، پرداخت نشدن به موقع مطالبات شرکت های ارائه دهنده خدمات لکوموتیو از سوی شرکت راه آهن، معضلات فراوانی را برای این شرکت ها ایجاد کرده و شبکه ریلی کشور را نیز دچار مشکلات عدیده ای کرده است.

مسئولان شرکت راه آهن به تازه گی با تکذیب تاخیر طولانی در پرداخت مطالبات شرکت های لکوموتیوی بیان کرده بودند: ادعای مطالبات 10 ماهه شرکت های مالک لکوموتیو از راه آهن واقعیت ندارد.

برای شفاف سازی این موضوع گفتگویی داشتیم با مجتبی لطفی رئیس کارگروه لکوموتیو انجمن صنفی شرکت های ریلی.

این مقام مسئول صنفی تصریح کرد: در حال حاضر طلب آبان ماه 1401 شرکت های مالک لکوموتیو از سوی شرکت راه آهن در حال پرداخت است و بخشی از مطالبات این ماه پرداخت شده ولی هنوز پرداخت طلب آبان 1401 شرکت ها به طور کامل انجام نشده است.
بر این اساس، مشکل تاخیر و رسوب مطالبات لکوموتیوداران، که شرایط این شرکت ها را تورم کنونی به نقطه بحرانی رسانده و ظرفیت لکوموتیوهای فعال را کاهش داده، کماکان ادامه دارد.

در ادامه توضیحات مجتبی لطفی رئیس کارگروه لکوموتیو انجمن صنفی شرکت های ریلی را می بینید.

انتهای پیام

حجم ویدیو: 39.18M | مدت زمان ویدیو: 00:05:49 دانلود ویدیو
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 10 2

    آقای ضیایی مهر معاون ناوگان راه آهن با ایلنا مصاحبه کرده بود و صحبت های رئیس انجمن صنفی مبنی بر رسوب 10 ماهه مطالبات شرکت های مالک لکوموتیو خصوصی را تکذیب کرده بود.
    الان با صحبت های آقای مهندس لطفی رییس کارگروه لکوموتیو انجمن صنفی در این مصاحبه تصویری روشن شد که معاون ناوگان راه آهن حقیقت را نگفته است. سوال این است که چرا؟
    چرا یک مقام ارشد دولتی باید به خود حق بدهد در رسانه ها به این وضوح دروغ بگوید، آن هم در این وضع بحرانی و خطرناک راه آهن که از شدت ترسناک بودن، مقامات سیاسی دولت و مجلس و قوه قضائیه حاضر به دیدن آن نیستند؟
    رئیس انجمن، در واقع نماینده ی صدها شرکت سرمایه گذار در بخش ریلی و مدافع حقوق و منافع هزاران فعال خصوصی این بخش است که از جان و مال خود مایه گذاشته اند و برای اعتلای نام ایران تلاش می کنند. حال چرا یک مقام دولتی به خودش اجازه می دهد برای شندرغاز حقوق و دو روز تکیه زدن بیشتر به صندلی خود، احتمالا به دستور مدیرعامل راه آهن یعنی سید میعاد صالحی بیاید در خبرگزاری رسمی کشور مصاحبه کند و دروغ بگوید و سخنان رئیس انجمن را تکذیب کند؟ آیا جوابی برای حرف های آقای لطفی دارند؟ آیا شرم نمی کنند و می آیند حرفهای آقای لطفی را هم تکذیب می کنند؟
    احسنت به آقای لطفی و رسانه تین نیوز که به جای مصاحبه نوشتاری، مصاحبه تصویری انجام دادند تا دیگر امکان تکذیب مجدد آن با بی اخلاقی مدیران ارشد راه آهن وجود نداشته باشد.
    خداوند ما را از شر غاصبان مناصب نجات دهد.

  • ناشناس 4 1

    سلام لکوموتیوهای جی ام مربوط به شرکتهای خصوصی همگی لکوموتیوهای از رده خارج بوده که حدودا سال ۸۸ یا ۸۹ از کشور کره خریداری شده وبا رانت وارد ناوگان حمل و نقل ریلی شده وبا وجود مشکلات فراوان وخرابیهای متعدد باعث اختلال در سیستم حمل ونقل میشود همچنین هزینه های گزافی که بابت کرایه از طرف راه آهن پرداخت میشود اینها همه خیانتهایی است که توی این سالها صورت گرفته و باید با وارد کردن لکوموتیو جدید توسط خود دولت و راه آهن جلوی این سو استفاده کردنها گرفته شود (به استثنا شرکت مپنا) تمامی شرکتها برای غارتگری راه آهن آمده اند با تشکر از پرسنل عملیاتی هستم و شاهد خیانتها هستم

    • ناشناس 2 2

      دولت لکوموتیو بخره که شما که وصل به مافیای واردات هستی، درصدت رو بگیری و بعدش هم لکوموتیوهای بیچاره هی زمینگیر بشن؟

  • راشدی 3 2

    جناب لطفی زمان فامیلت پورسیداقایی که افتضاح بود چرا اونوقت صدات در نمی اومد

    • ناشناس 3 2

      آمارها نشان می دهند که در دوران آقای پورسیدآقایی عملکرد راه آهن رشد خیلی خوبی داشته و در دوران آقایان رسولی و صالحی برعکس، افت خیلی بدی تجربه شده است.
      آمار را که نمی توانید تکذیب کنید!