| کد خبر: 258302 |

عملکرد راه آهن در بخش حمل و نقل ریلی زیر سوال رفت:

◄ نماینده مردم ورامین خواستار عزل مسئولان راه آهن شد+ فیلم

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که مدیریت راه آهن و حمل و نقل ریلی به دست این افراد باشد و تاز مانی که این مدیران بخواهند راه آهن را اداره کنند، مشکلات ما ادامه دارد.

تین نیوز

 نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: به وزیر راه و شهرسازی گفته ام تا زمانی که مدیریت راه آهن و حمل و نقل ریلی به دست این افراد باشد و تا زمانی که این مدیران بخواهند راه آهن را اداره کنند، مشکلات ما ادامه دارد.

خبر پربازدید روز:

◄ کامیون ساز کهنه کار نظر مقبول حسابرسان را نگرفت

به گزارش تین نیوز ، حسن نوش آبادی این مطلب را در گفت و گو با شبکه 5 سیما در خصوص مشکلات قطار حومه ای حوزه انتخابیه خود بیان کرد و افزود: در بخش حمل و نقل حومه ای ترک فعل وجود دارد، متولی حمل و نقل ریلی شرکت های راه آهن و رجا هستند و هر دو شرکت کوتاهی می کنند و متوجه مشکلات موجود نیستند یا اگر هستند، اقدام جدی انجام نمی دهند.

او عنوان کرد: اگر مسئولیت عزل و نصب مدیران در این حوزه به عهده من بود قطعا بسیاری از مسئولان حوزه حمل و نقل ریلی باید جابجا می شدند.

به گفته وی حل مشکل رفت و آمد مردم  با حمل و نقل ریلی با تغییر و اصلاح مدیریتی صورت می گیرد که مرتکب کوتاهی، قصور، بی تدبیری و سوتدبیر هستند. لازم به ذکر است که در روزهای گذشته در حرکت قطارهای حومه ای تهران به ورامین و شهرهای اطراف مشکلات متعددی و اختلالات زیادی درتردد این قطارها حتی منجر به توقف طولانی و ... این قطارها شده بود.

بخش اول اظهارات نماینده را در فیلم پیوست ببینید:

بخش دوم اظهارات این نماینده را نیز در فیلم پیوست ببینید:

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارمند راه آهن 6 5

    متاسفانه تمام دست اندر کاران ریلی خواستار برکناری آقای دکتر صالحی ودیگر مسئولین فعلی راه اهن هستند لیکن فعلا از نظر دولت مرغ یک پا دارد و خبره تر از آقای صالحی به نظر در دولت شناسائی نشده است اما زمانی متوجه اشتباهات خود خواهند شد که دیگر دیر شده است.
    فعلا نه زور مجلس ونه زور کمسیون عمران مجلس وحتی نه زور شخص وزیر به اقای دکتر صالحی به نظر نمی رسد وایشان علی رغم عملکرد بسیار بسیار ضعیف خود از جای عجیبی که مشخص نیست کجا است حمایت کور کورانه میشوند
    اما دود این حمایت ها به چشم راه اهن وسرمایه های ملی این کشور خواهد رفت.

  • ناشناس 6 1

    هر سازمانی , هر نهادی , هر شرکتی و هر وزارتخانه ایی بنابر بر مختصاتی که دارد یک رسالت و دایره توانایی دارد که باید در همین دایره از این ها درخواست داشت اگر راه آهن حومه ورامین درست کار نمی کند و مردم ناراضی هستند این دلیل ضعف و اهمال و کم کاری راه آهن نیست دلیلش اینه که شما از راه آهن چیزی خواستید که به مختصاتش نمی خورد و اصلا چنین تجربه و دانش و عملکردی ندارد دایره فعالیت راه آهن و حوزه تخصصی اش می شود بحث ریل بین شهری و نه حومه ایی در نتیجه کار درست این است که این ریل حومه ایی جمع شود دولت تامین بودجه کند و شهرداری تهران شروع کند به تغییر این زیرساخت های ریلی به ریلی مترو و مترو برون شهری و حومه ورامین زیر نظر مترو تهران به شکل تخصصی اداره شود این می شود یک فرمول درست , برای سایر شهرهای حومه هم همین طور باید باشد دولت و وزارت راه و شهرسازی تامین بودجه کنند کار ساخت و اداره دست مترو تهران باشد جایی که ده ها متخصص این حوزه دارن فعالیت می کنند زیرساخت های خوبی هم تدارک دیده شده و سطح این زیرساخت ها بهتر و بهتر هم خواهد شد مثلا پایانه آزادگان ساخته شود قطارهای مترویی به مقصد اسلامشهر و بعدها رباط کریم می توانند دائما در این پایانه سرویس های مرتب بگیرند یا انتهای خط 6 مترو تهران و قبل از اتصال به انتهای خط 1 مترو , می شود یک پایانه بزرگ و مجهز ساخت که هم به خط 6 سرویس بدهد هم به خط مترو ورامین پیشوا قرچک و یا ما پایانه بزرگ و مجهز اکباتان را داریم اگر خط مترو 50 کیلومتری اکباتان به موازات لشگری به سمت غرب , تهرانسر , قلعه حسن خان , شهریار اندیشه , فردیس ملارد و ... تا صفادشت و فرودگاه پیام ساخته شود باز این قطارهای حومه ایی می توانند بهترین سرویس های مرتب و منظم را در پایانه اکباتان بگیرند وقتی این تیپ زیرساخت و این تجربه و تخصص و این سازماندهی وجود دارد چرا حومه دست این سازمان نباشد ؟ و حالا آنطرف , کار اداره ریل برون شهری را دست همین سازمان مترو تهران بدین قطعا مشکلات زیادی درست می شود شما باید هر کاری را دست کاردان آن بدهید آنوقت دیگر مردم سر مشکلاتی مثل نداشتن تهویه و سیستم سرمایش گلایه نخواهند کرد .

  • ناشناس 9 1

    بهتره ایشون در مورد عملکرد افتضاح ش تو مجلس و رانتهاش توضیح بدن قبل از اینکه در مورد شون افشاگری بشه

  • ناشناس 7 1

    ۱۵ ساله که ریل مترو نیمه کاره رها شده، اول نماینده مجلس استعفا بده که مثل کرج و گل شهر مترو تا دم در خانه هایشان کشیده شده

  • ناشناس 5 1

    احسنت ای کاش نزدیک انتخابات برای خود شیرینی حرف نمی زدی

  • ناشناس 6 0

    زمان پورسیداقایی و رسولی محمد زاده و.... کلا کارشون سانحه بود این نماینده ها صداشوندر نمی اومد حالا ادای منتقدان رو در میارن مگه پورسید اقایی این همه آدم رو تو سمنان نکشت آخرش چی شد

  • یعقوبی 5 0

    ورامین حتی قطار شهری هم ندارد،خدا خیر بده گرمساری ها رو که سر راهشون ورامینی های بدبختو هم سوار میکنن. والا

  • Peiman 4 1

    با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس وتوجیه کم کاریهای در امر مترو را گردن دیگران انداختن یک امر طبیعی شده

  • رها 1 0

    وضعیت قطار حومه ای تهران پیشوا افتضاحه... توهین آمیز ... افرادی که به هر دلیلی ، دانشجو، کارگر.، کارمند، و هر شغل دیگری برای امینت و سرعت، و هزینه قطار را انتخاب گردند که از ورامین و قرچک به تهران بروند و برگردند، واقعا با این وضعیت شلوغی و گرما واقعا بهشون سخت می گذره....در حالیکه اگر یه قطار اضافه کنن و ظرفیت قطار رو دوبرابر کنن آنقدر به مردم توهین نمیشه....،چه صبح زود .... و بدتر از اون حدود ساعت ۴ برای برگشت، گرما خستگی و این وضعیت قطار واقعا وحشتناکه

  • ناشناس 0 0

    سلام بعد چهل چ چهار سال پیشوا و ورامین نباید مترو داشته باشه تازه میگه ما صحبت کردم راه اهن منظم باشه
    الودگی کل تهران روی ورامین وپیشوا هست ایا این دو شهرستان حق مترو ندارند

  • اقای 4 0

    اقای نوش‌آبادی ۱۶سال نماینده ورامین قرچک پیشوا هست الان به یاد قطار ومترو است

  • ایرانی 3 0

    متاسفانه خود نماینده هم درحق مردم ورامین و پیشوا کوتاهی کردن !!!شانزده ساله نماینده ای واس قرچک وورامین چیکار کردی؟؟؟تاالان باید مترو قرچک راه اندازی میشد ؛بنده خداهااا صب از قرچک میان مترو جوانمرد پیاده میشن درواقع هرچقدر درآمد هم دارن نصفش درماه نصفش میشه کرایه ی قرچک تا مترو جوانمرد !