| کد خبر: 256396 |

روابط عمومی ها سفرای راه آهن باشند

مدیر عامل راه آهن در مراسم گردهمایی کارشناسان روابط عمومی ستاد و مناطق، کارشناسان روابط عمومی را سفرای راه آهن در سطح شبکه ریلی دانست.

تین نیوز

همزمان با هفته روابط عمومی و ارتباطات، مراسم گردهمایی کارشناسان روابط عمومی ستاد و مناطق راه آهن با حضور مدیرعامل راه آهن در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم، سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به مدیران و کارشناسان روابط عمومی راه آهن در سراسر کشور، اظهار کرد: انتظار داریم روابط عمومی ها سفرای راه آهن باشند و در راستای بهبود عملکرد راه آهن قدم بردارند و موفقیت ها و مظلومیت های حوزه ریلی را تببین کنند.

مدیرعامل راه آهن افزود: انتظار داریم در حوزه روابط عمومی ، یک جهش صورت بگیرد و این جهش با دستان شما کارشناسان روابط عمومی قابل انجام است.

وی با بیان اینکه بایستی همه به پیامی که توسط روابط عمومی تولید می شود باور داشته باشند، خاطرنشان کرد: به همین منظور لازم است کارشناسان روابط عمومی ، برای کارهایی که باید انجام دهند توجیه شوند.

صالحی تصریح کرد: بحث ردیف کارکنان راه آهن از جمله در حوزه روابط عمومی، با تلاش و رایزنی با سازمان امور اداری و استخدامی پیگیری شده است و از جمله اقداماتی است که طی سال گذشته انجام شده و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد نتایج آن باشیم.

گفتنی است؛ در ادامه این جلسه، مدیران و کارشناسان روابط عمومی مناطق و ستاد راه آهن به بیان مشکلات و دیدگاه های خود در راستای بهبود انجام کار پرداختند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    معمولا روابط عمومی ها محل تجمع چاپلوس ها است و به ندرت شخص قابلی در آنجا دیده و یا به کار گمارده می شو د