| کد خبر: 178049 |

◄ رایزنی بخش دولتی و خصوصی ریلی برای ارتقای ایمنی قطارهای مسافری

الزامات فنی و ایمنی واگن‌های مسافری و راهکارهای ارتقای سطح ایمنی واگن‌ها در جلسه هماهنگی با حضور مدیران عامل شرکت‌ها با معاونان مسافری و ناوگان راه‌آهن بررسی شد.

تین نیوز

صبح امروز جلسه‌ای با موضوع «بررسی الزامات فنی و ایمنی واگن‌های مسافری و راهکارهای ارتقای سطح ایمنی واگن‌ها» با حضور مدیران عامل شرکت‌ها با معاونان مسافری و ناوگان راه‌آهن برگزار شد.

صبری

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در هشتمین جلسه هماهنگی بین معاونت مسافری راه‌آهن با مدیران عامل شرکت‌های مسافری، میرحسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن، علی کاظمی‌منش مدیرکل برنامه‌ریزی ونظارت برخدمات مسافری حضور داشتند و مجتبی تفقدی معاون ناوگان راه‌آهن و مهدی حاج باقری مدیر کل واگن‌ها به عنوان میهمان در این جلسه جهت بررسی موضوعات فنی حضور به هم رساندند.

مدیرعامل شرکت قطارهای مسافری نورالرضا در این باره به خبرنگار ما گفت:این جلسه به منظور ایجاد هم‌فکری و هم‌راستایی اهداف شرکت‌های مسافری برای ارتقای ایمنی قطارهای مسافری به نحوی که کاهش هزینه‌ها را نیز در برداشته باشد، تشکیل شد.

احمدرضا صبری اضافه کرد: پیش از این مسائل مبتلابه شرکت‌های ریلی مسافری در قالب تشکیل جلسات با معاونت حمل‌ونقل وزارت راه‌وشهرسازی بررسی شده بود و ایجاد این تعاملات منجر به پیشرفت این حوزه شده است.

صبری تصریح کرد: در جلسه صبح امروز مقرر شد که به‌منظور ارائه برنامه‌های کاری جلسه بعدی در ۱۸ آذرماه در ایستگاه راه‌آهن تهران برگزار شود و در این جلسه معاونت مسافری راه‌آهن و مدیران‌عامل شرکت‌های مسافری به توافق‌هایی برای راهکارهای ارتقای ایمنی قطارها دست یافتند.

مدیرعامل شرکت نورالرضا اضافه کرد: آنچه در این بین جالب توجه بود این که چنین تعاملی پیش از این وجود نداشت و امروز برای اولین بار بود که بخش خصوصی و دولتی برای تصمیم‌گیری و یافتن راه‌حل برای موضوعی گرد یکدیگر جمع می‌شدند.

براساس این گزارش، مقرر شد تا کارگروه مسافری انجمن صنفی، پیشنهاد خود درخصوص اصلاح برخی دستورالعمل ها را با دلایل توجیهی به واحدهای ذی‌ربط در راه‌آهن اعلام کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.