| کد خبر: 172570 |

◄ ضرورت تمرکز راه‌آهن بر کسب درآمد

برای کسب درآمد در راه‌آهن لازم است عملکردی بر مبنای درآمدزایی داشته باشیم. مازیار یزدانی معاون فنی و زیر بنایی راه‌آهن بابیان این مطلب گفت: متأسفانه برای فکر، مشابه عمل، پاداشی قائل نیستیم و این در حالی است که در بسیاری از شرکت‌ها ایده‌ها ارزش مادی بسیار بالایی دارد.

تین نیوز

برای کسب درآمد در راه‌آهن لازم است عملکردی بر مبنای درآمدزایی داشته باشیم. مازیار یزدانی معاون فنی و زیر بنایی راه‌آهن در دومین جشنواره ایده و اقدام، بابیان این مطلب گفت: متأسفانه برای فکر، مشابه عمل، پاداشی قائل نیستیم و این در حالی است که در بسیاری از شرکت‌ها ایده‌ها ارزش مادی بسیار بالایی دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن، یزدانی با اشاره به اینکه در هفته دولت اقدامات ویژه‌ای در مناطق مختلف راه‌آهن روی می‌دهد و تابستان، فصل پرمشغله‌ای برای کارکنان راه‌آهن محسوب می‌شود، افزود: همکاران راه‌آهنی با تجربیات فراوانی که دارند می‌توانند منشأ ایده‌های خوب و مختلفی باشند.

معاون فنی و زیر بنایی راه‌آهن با یادآوری اینکه بسیاری از همکاران در راه‌آهن با تعصب و علاقه، ایده‌های بسیار خوبی را به‌رایگان عملیاتی و حتی در این مسیر از خود هزینه کرده‌اند، گفت: امسال بخش زیادی از پروژه‌های حوزه فنی و زیر بنائی به بهره‌برداری می‌رسد که امیدواریم موجب افزایش ظرفیت و درآمد برای راه‌آهن شود.

او با اشاره به اینکه افزایش درآمد راه‌آهن، موجب ارائه خدمات بیشتر به کارکنان می‌شود، توصیه کرد: ازآنجاکه راه‌آهن بنگاهی اقتصادی به‌شمار می‌رود و دولت بنا ندارد تا حمایت مالی چندانی از راه‌آهن کند، بخش زیادی از انرژی مدیران راه‌آهن صرف تأمین مالی هزینه‌های جاری این شرکت می‌شود و نگاه درآمدزایی، نگاه امروز حاکم بر راه‌آهن است.

یزدانی با تأکید بر موضوع خودکفایی کشور در حوزه ریلی، گفت: خودکفایی ضرورت امروز کشور است و خوشبختانه حوزه فنی و زیر بنائی وابستگی اندکی به خارج از کشور دارد.

معاون فنی و زیربنایی با تأکید بر اهمیت رقابتی بودن فعالیت‌ها در راه‌آهن افزود: زمانی که رقابت ایجاد شود، کیفیت نیز بالا می‌رود.

او خواستار توجه ویژه به آموزش شد و اضافه کرد: آموزش باید دوطرفه باشد. هم بیاموزیم و هم آموزش دهیم و غرق در کارهای اجرایی نشویم تا بتوانیم عملکردی به‌روز داشته باشیم.

یزدانی همچنین تأکید کرد: از ایده‌هایی که برای راه‌آهن سود داشته باشد با تمام قوا حمایت مالی و عملی خواهیم کرد تا به مرحله اقدام برسد و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

او همچنین نگاه به بیرون از کشور را لازمه حرکت روبه‌جلوی راه‌آهن دانست و گفت: باید در پروژه‌های UIC مشارکت کنیم و محدودیتی برای این امر نداریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    سلام تمام قسمت های دولتی بایدایده هاجوایزبدهندتادانشجوواستادوافرادتوان وفکرخودرابکارگیرندومشارکت فکری کنندمتاسفانه دولت بی تفاوت است این جوایزدرصدکمی ازکاهش هزینهدوافزایش درآمد دولت است است