| کد خبر: 172569 |

◄ راه‌اندازی مرکز توسعه کسب‌وکارهای نوین و استارت‌آپ‌های راه‌آهن

دومین جشنواره ایده و اقدام هفتم شهریور با حضور معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل، معاون فنی و زیر بنایی راه‌آهن، مدیران و کارشناسان فنی و زیربنایی ستاد و مناطق برگزار شد.

تین نیوز

دومین جشنواره ایده و اقدام هفتم شهریور با حضور معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل، معاون فنی و زیر بنایی راه‌آهن، مدیران و کارشناسان فنی و زیربنایی ستاد و مناطق برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، نورالله بیرانوند، معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل شرکت راه‌آهن در این جشنواره از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی مرکز توسعه کسب‌وکارهای نوین و استارت‌آپ‌های راه‌آهن خبر داد.

بیرانوند ادامه داد: این مرکز درنظر دارد با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپی، ایده‌های خارج از سازمان و نیز همکاران خلاق را به راه‌آهن وارد کند.

او بابیان اینکه براساس آمارها نزدیک به ۱۵ درصد ایده‌های استارت‌آپی در سازمان‌های پیشرو به همکاران و کارکنان سازمان‌ها اختصاص دارد، یادآور شد: مطمئناً بخشی از ۴۷۱ ایده‌ای که به جشنواره ایده و اقدام ارسال‌شده، به موضوعات جدید و نوین اختصاص دارد.

او بابیان اینکه راه‌آهن بدون فکر و اندیشه و مشارکت همکاران نمی‌تواند به مسائل جدید خود بپردازد و راهکارهای جدید را تدوین کند، افزود: مشارکت ایده‌ها باید در راه‌آهن فراگیر شود که خوشبختانه حوزه زیر بنایی در این مسئله پیشرو است.

بیرانوند بابیان اینکه چنین تعاملی موجب شده تا راه‌آهن بهترین استفاده را از حوزه UIC داشته باشد، اضافه کرد: در ماه گذشته آیین‌نامه نظام بهره‌وری را ابلاغ کردیم که جهت اندیشیدن به این موضوع تدوین‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.