| کد خبر: 266073 |

استفاده از کارت خوان‌ هوشمند در مترو

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: شهروندان تهرانی بلیت مترو را از کارت خوان های هوشمند تهیه کنند.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: شهروندان تهرانی بلیت مترو را از کارت خوان های هوشمند تهیه کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، مسعود درستی افزود: شهروندان می توانند بلیت متروی خود را از طریق یک نرم افزار که در تلفن همراه نصب می شود، خریداری کنند.

وی گفت: برخی از این کارت خوان های جدید که در خروجی ایستگاه ها نصب شده اند در ابتدای اجرای طرح دچار مشکل نرم افزاری بود که طبیعی است و هر سیستم و نرم افزاری در حین راه اندازی مشکلات و چالش هایی دارد؛ اما اکنون با پیگیری های صورت گرفته از سازمان فاوا مشکلات این نوع از کارت خوان ها رفع شده است.

درستی ادامه داد: ۱۷۹۲ دستگاه کارت خوان در مترو داشتیم که ۲۰۷ دستگاه کارت خوان جدید تا پایان خرداد امسال نصب شد و تست آن هم موفقیت آمیز بوده است. از اول مهر ماه تحت پوشش نرم افزار، بلیت ارائه کردیم که اگر خطایی داشته از مردم عذرخواهی می کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.