| کد خبر: 154677 |

آخرین گزارش ها از وضعیت سوخت رسانی به مناطق زلزله زده

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آخرین با تشریح وضعیت سوخت رسانی به مناطق زلزله زده گفت: از همان دقایق ابتدایی زلزله، سه منطقه معین در استان های همدان، لرستان و آذربایجان غربی برای ارسال به موقع سوخت در حال آماده باش هستند.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آخرین با تشریح وضعیت سوخت رسانی به مناطق زلزله زده گفت: از همان دقایق ابتدایی زلزله، سه منطقه معین در استان های همدان، لرستان و آذربایجان غربی برای ارسال به موقع سوخت در حال آماده باش هستند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت نفت، سید محمد رضا موسوی خواه درباره وضعیت تامین سوخت مناطق زلزله زده، اضافه کرد: اعزام سوخت با بالگرد به مناطق هدف از لحظات اول روشنایی صبح امروز (دوشنبه) انجام می شود.

وی ادامه داد: تا زمان تعمیر و آماده سازی سه جایگاهی که در سرپل ذهاب به علت بروز زلزله آسیب دیده است، یک جایگاه امداد و نجات آماده شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: در شامگاه یکشنبه 850 هزار لیتر بنزین و ١٦٢ هزار لیتر گازوییل در منطقه کرمانشاه تاکنون مصرف شده است.

حمیدرضا عراقی معاون وزیر نفت در شرکت ملی گاز نیز با تاکید بر این‌که کارشناسان شرکت‌های گاز استانی، نشت یابی در مناطق زلزله‌زده را بررسی کرده‌اند، گفت: روند گاز رسانی پس از اطمینان از سلامت شبکه و تامین امنیت مردم تا عصر امروز به روال عادی باز می‌گردد.

وی درباره وضع گازرسانی به منازل و اماکن در مناطق زلزله زده در غرب کشور بیان داشت: همه بخش های شبکه گازرسانی در غرب کشور روند عادی خود را طی می‌کند، همچنین از سوی همدان نیز برای مناطق زلزله زده کمک فرستاده‌ایم، که در این میان بیشترین مشکل مربوط به استان کرمانشاه بوده است.

عراقی افزود: در پی وقوع زلزله در غرب کشور، شرکت ملی گاز ایران دستور توقف فعالیت پالایشگاه گاز ایلام را صادر کرد تا فعالیت این پالایشگاه پس از انجام بازرسی‌های فنی و تأیید نبود مشکلات فنی، ازسرگرفته شود.

ه گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه استان کرمانشاه را لرزاند. شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان های کشور احساس شد.

محل وقوع استان کرمانشاه - حوالی ازگله و در ساعت 21 و 48 دقیقه و در عمق 11 کیلومتری زمین روی داده است.

همچنین پس لرزه هایی به بزرگی 4.6 و 4 ریشتر این منطقه را لرزاند که همچنان ادامه دارد.

براساس آخرین اطلاعات اعلام شده، تاکنون در این زمین لرزه بیش از 200 نفر از هموطنان جان خود را از دست داده اند و تعداد مجروحان این حادثه دردناک به 1700 نفر رسیده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.