| کد خبر: 195605 |

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان:

حذف نقاط حادثه‌خیز جاده‌های سمنان نیازمند اعتبار است

حذف ۱۴ نقطه حادثه‌خیز به منظور کاهش سوانح رانندگی در جاده‌های استان نیازمند اعتبار است.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: حذف ۱۴ نقطه حادثه‌خیز به منظور کاهش سوانح رانندگی در جاده‌های استان نیازمند اعتبار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمدرضا عرب ‎احمدی بدون اشاره به میزان اعتبار مورد نیاز برای رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان سمنان، افزود: رفع بخش حادثه‌خیز در جاده لاسجرد شهرستان سرخه و پنج هزاری شهرستان آرادان در محور مشهد-تهران در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: واژگونی خودرو در محورهای ارتباطی استان سمنان جدی و نگران‌کننده است و برای کنترل سرعت و کاهش تلفات جاده‌ای با رفع نقاط حادثه‌خیز باید تلاش بیش‌تری شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: ۲۱ نقطه حادثه‌خیز در استان وجود دارد که ۱۴ مورد از این تعداد در بخش کاری این اداره‌کل است.

عرب احمدی تصریح کرد: شناسایی نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان سمنان همواره در دستور کار مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوده است و با تخصیص به موقع اعتبارها و عزم ملی می توان برای بازسازی این نقاط دارای تصادف قابل‌توجه اقدام کرد.

وی اضافه کرد: ۱۱۴ کیلومتر آزادراه در استان در حال ساخت است و تا روزهای آینده ۳۰ کیلومتر از آزادراه در سمنان به بهره‌برداری می رسد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: هوشمندسازی تابلوهای هشدار راهنمایی و رانندگی در دستور کار است که با تخصیص اعتبارهای ملی و استانی می توان برای اجرای این طرح مهم براساس فناوری‌های روز اقدام کرد.

سالانه بیش از ۲۰ تا ۲۵ میلیون مسافر از محورهای ارتباطی استان سمنان عبور می کنند. در استان ۷۰۲ هزار نفری سمنان ۴۲۲ کیلومتر آزادراه وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.