| کد خبر: 193549 |

ایمن‌سازی بناهای فنی تعریض‌شده در محور دامغان-جندق

یکی از فعالیت‌های مهم کارشناسان حوزه راهداری، بازرسی فنی و مداوم ابنیه فنی واقع در جاده‌ها و نگهداری بهینه از این سازه‌ها برای حصول اطمینان از ایمنی سازه‌ای آن‌هاست.

تین نیوز

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از ایمن‌سازی بناهای فنی تعریض‌شده در محور دامغان-معلمان- جندق خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محمدرضا عرب‌ احمدی اظهار کرد: ابنیه فنی راه‌ها از قسمت‌های مهم و مؤثر در ایمنی جاده‌ها محسوب می‌شوند و بر این اساس، به‌منظور کنترل میزان خسارت تصادفات و جلوگیری از صدمات باید اقدامات جدی و مؤثری را نسبت به ایمنی ابنیه فنی صورت داد.

وی افزود: یکی از فعالیت‌های مهم کارشناسان حوزه راهداری، بازرسی فنی و مداوم ابنیه فنی واقع در جاده‌ها و نگهداری بهینه از این سازه‌ها برای حصول اطمینان از ایمنی سازه‌ای آن‌هاست.

عرب‌احمدی افزود: بدین منظور، ایمن‌سازی 25 دهنه پل در محور دامغان- معلمان- جندق که قبلاً تعریض شده بود، با تلاش راهداران اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دامغان تکمیل شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان افزود: پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها از حساسیت زیادی برخوردار بوده و عدم توجه به ایمن‌سازی و نگهداری آن خسارات زیادی در پی خواهد داشت.

وی گفت: بهسازی و نگهداری ایمنی پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها در اولویت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان است.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.