| کد خبر: 195516 |

۲۸۰ مورد راه‌های غیر مجاز و ناایمن استان سمنان مسدود شد

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان از مسدود شدن ۲۸۰ مورد راه‌های غیر مجاز و ناایمن خبر داد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری استان سمنان از ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: ۲۸۰ مورد راه‌های غیر مجاز و ناایمن مسدود شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محمدرضا عرب احمدی به میزبانی اداره راهداری سمنان ضمن بیان این‌که ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان با انسداد راه‌های غیر مجاز در دستور کار است، ابراز داشت: به همین منظور بیش از ۲۸۰ مورد راه‌های غیر مجاز و دسترسی‌های ناایمن طی پنج‌ماهه اول سال جاری مسدود شد.

وی ضمن بیان این‌که احداث هرگونه راه دسترسی در حریم راه نیازمند مجوزهای لازم است، افزود: حفظ و حراست از حریم راه‌ها و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی و ارتقا ضریب ایمنی به استناد تبصره یک ماده شش اصلاح قانون ایمنی راه‌ها و راه‌آهن یکی از وظایف اصلی حوزه راهداری است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان این‌که بیش از یک‌هزار و ۹۰۰ کیلومتر راه اصلی، آزادراه، فرعی و روستایی تحت پوشش این اداره کل است، ابراز داشت: ایمن‌سازی راه‌های دسترسی به محورهای مواصلاتی به منظور هدایت و کنترل مناسب وسایل نقلیه و کاهش تصادفات ضروری است.

عرب احمدی از اجرای عملیات خط‌کشی محورهای مواصلاتی گرمسار خبر داد و در ادامه تصریح کرد: با توجه به قرارداد منعقدشده با پیمانکار اجرای عملیات خط‌کشی ممتد و منقطع به طول ۲۰۰ کیلومتر در محورهای مواصلاتی این شهرستان آغازشده است.

وی افزود: انجام خط‌کشی درراه‌ها به عنوان یکی از روش‌های جلوگیری از تصادفات و قانونمند نکردن تردد رانندگان ضروری است که بر همین اساس این خط‌کشی صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.