| کد خبر: 194326 |

جابه‌جایی 500 هزار مسافر از مبدأ شهرستان‌های سمنان

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از جابه‌جایی بیش از 500 هزار نفر مسافر از مبدأ شهرستان‌های این استان با ناوگان عمومی خبر داد.

تین نیوز

 معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از جابه‌جایی بیش از 500 هزار نفر مسافر از مبدأ شهرستان‌های این استان با ناوگان عمومی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، غلام‌رضا طحان اظهار کرد: طی چهار ماهه اول امسال، از مبدأ شهرستان‌های استان سمنان بیش از 64 هزار سفر با ناوگان عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای صورت‌گرفته که با این تعداد سفر، بیش از 500 هزار مسافر با ناوگان عمومی جابه‌جا شده‌اند.

وی با تأکید بر این‌که تمام شاغلان حمل‌ونقل مسافر جاده‌ای استان سمنان با همه توان آماده ارائه خدمات به مردم هستند، افزود: افزایش ناوگان VIP، برقراری امکان سرویس‌های درب تا درب سواری کرایه بین‌شهری، برگزاری جلسات کارگروه ارتقای سطح خدمات و فعالیت نمایندگی‌های مستقر در پایانه‌های مسافربری شهرستان‌ها ازجمله اقدامات انجام‌شده حوزه حمل‌ونقل مسافر در راستای ارتقای سطح خدمات و کاهش مشکلات و کاستی‌ها در این بخش است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان افزود: یک‌هزار و 367 نفر راننده با به‌کارگیری 835 دستگاه ناوگان عمومی حمل‌ونقل مسافر اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری در استان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: مسافران می‌توانند با استفاده از سامانه پیامکی 3000143 انتقادات و پیشنهادهای خود را در خصوص وضع ناوگان و خدمات‌رسانی با ما در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.