| کد خبر: 194012 |

نقاط حادثه ساز راه‎‌های استان سمنان آشکار سازی شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان از آشکار سازی نقاط حادثه ساز راه‌های استان سمنان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان درباره اقدامات این اداره کل در راستای افزایش ایمنی راه‌های استان، گفت: نقاط حادثه ساز راه‌های استان آشکار سازی شده و این روند ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، احسان منصور کیایی در جلسه هماهنگی اجرای بهینه اقدامات در حوزه ایمنی با حضور فرمانده پلیس‌راه استان سمنان به میزبانی حمل‌ونقل و راهداری استان، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای ایمنی راه‌های استان، تأکید کرد: در بخش‌های حمل‌ونقل و راهداری اقدامات متعددی را شامل آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز و رفع عیوب تابلوهای سطح راه‌های استان صورت گرفته تا شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای باشیم.

وی بابیان اینکه  لکه‌گیری و خط‌کشی و نصب تابلوها از دیگر اقدامات برای ارتقای ایمنی راه‌های استان سمنان بوده است، افزود: این طرح‌ها توسط اداره کل حمل‌ونقل و راهداری استان در هشت شهرستان استان سمنان به اجرا درآمده است.

استقرار نیروهای گشت در نقاط حادثه‌خیز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از استقرار نیروهای گشت در نقاط حادثه‌خیز و همچنین گشت‌های کنترل بارنامه و ناوگان مسافری توسط پلیس و ناظران راهداری به‌عنوان دو اقدام دیگر در راستای ایمنی راه‌های استان یادکرد و گفت:  طرح‌های ارتقای ایمنی جاده‌ای جز در سایه تعامل و همراهی ارگان‌ها و نهادهایی چون پلیس‌راه میسر نیست.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان نیز در این نشست گفت: تعامل خوبی بین ناجا و همچنین اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در راستای هوشمند سازی نظارت جاده‌ای و کنترل و نظارت بر جریان ترافیک از طریق سامانه‌های هوشمند وجود دارد که خوشبختانه توانسته کیفیت ایمنی راه‌ها را ارتقا بخشد و لذا امیدواریم این همکاری‌ها ارتقا یابد.

سرهنگ تقی کبیری کاهش تصادفات، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و خدمت‌رسانی به هم‌وطنان را محور اجرای طرح‌های مشترک بین پلیس‌راه و حمل‌ونقل و راهداری استان سمنان خواند و بیان کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در کاهش تصادفات جاده‌ای مردم و همکاری آن‌ها با دستگاه‌های ذی‌ربط است که باید در این راستا نیز فرهنگ‌سازی خوبی صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.