| کد خبر: 192898 |

◄ توزیع بیش از 11000 حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل جاده‌ای سمنان

بیش از 11000 حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان توزیع شد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از توزیع بیش از 11000 حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، احسان منصور کیایی با اعلام این خبر افزود: در چند ماه گذشته با توجه به مشکلات پیش آمده برای رانندگان ، کمبود لاستیک و از سویی افزایش قیمت آن ، اقدامات لازم برای توزیع لاستیک با نرخ مصوب آغاز شده که بر این اساس تاکنون بیش از 11000 حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر استان توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه با اشاره به فعالیت بیش از 3500 دستگاه ناوگان سنگین حمل و نقل جاده ای در بخش کالا و مسافر استان افزود : توزیع لاستیک بین رانندگان بر اساس میزان پیمایش این ناوگان بوده و بر این اساس ناوگان اتوبوس به ازای هر 20000 کیلومتر کارکرد ، ناوگان مینی بوس به ازای هر 15000کیلومتر کارکرد ، ناوگان باری تا ظرفیت 20 تن به ازای هر 20000 کیلومتر کارکرد ، ناوگان باظرفیت بیش از 20 تن تا 40 تن به ازای هر 15000 کیلومتر و ناوگان باری با ظرفیت بیش از 40 تن به ازای هر 10000 کیلومتر کارکرد ، 2 حلقه لاستیک دریافت می‌کنند.

ایشان در ادامه افزود : در استان سمنان رانندگان ناوگان باری و مسافری که دارای کارت هوشمند فعال بوده و میزان کارکرد آنان بررسی و تایید شده است، تاکنون حداقل 4 حلقه لاستیک دریافت کرده‌اند.

منصورکیایی ضمن تشکر از اقدامات سازمان صمت در تامین لاستیک افزود: خوشبختانه تاکنون همکاری خوبی بین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صورت گرفته که امیدواریم با افزایش واختصاص سهمیه لاستیک بیش‌تر به این اداره‌کل‌، رانندگان خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین برای تهیه لاستیک مورد نیاز خود در استان، مشکلی نداشته باشند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.