| کد خبر: 189363 |

◄ پیگیری مشکلات صنفی رانندگان

مشکلات صنفی رانندگان با جدیت پیگیری می‌شود.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در جلسه کمیته توزیع لاستیک از پیگیری جدی مشکلات صنفی رانندگان حمل و نقل جاده ای استان خبر داد .

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ، احسان منصور کیایی با اشاره به نقش بی بدیل رانندگان در توسعه اقتصادی و تکمیل چرخه تولید اظهار داشت : اقتصاد یک جامعه پیوند محکمی با حمل و نقل دارد به طوری که اگر این امر به خوبی انجام بگیرد، پیشرفت و توسعه را به همراه خواهد داشت و در صورت بیمار بودن آن نیز اقتصاد هم با مشکل روبرو می شود. جامعه ای که از حمل و نقل شکوفا برخوردار باشد و این صنعت به صورت پایدار، کارآمد و موثر عمل کند، می تواند از اقتصاد پویایی بهره مند شود.

وی با اشاره به این موضوع که  فعالان عرصه حمل ونقل بازوان قدرتمند توسعه اقتصادی استان هستند افزود : رانندگان تلاشگرانی هستند که نیازهای تداوم امور زندگی عمومی و هزاران نوع کالای دیگر را از مبادی شهرها و بنادر کشور در اسرع وقت به سطح شهرها می‌رسانند تا چرخ تحولات سراسری همواره فعال باشد, بر این اساس تمام تلاش سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای واین اداره کل ارتقاء جایگاه ، پیگیری موضوعات مربوط به ادامه منطقی و صحیح گردش چرخه حمل و نقل جاده ای و منافع دست اندرکاران این بخش و به طور ویژه معیشت آنان که منجر به ارتقای آرامش و آسایش خاطر این افراد و خانواده‌های آنان ، می شود، خواهد بود.

توزیع بیش از ۹۳۰۰ حلقه لاستیک در استان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در ادامه با اشاره به اینکه تهیه اقلام مصرفی ناوگان از جمله لاستیک یکی از دغدغه های مهم رانندگان حمل و نقل جاده ای بوده است افزود : براساس توافقات  صورت‌گرفته ،از سال گذشته  مراحل اجرایی توزیع لاستیک بین رانندگان استان آغاز و تاکنون  بیش از ۹۳۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان باری و مسافری استان توزیع شده است .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.