| کد خبر: 187942 |

معاون وزیر راه و شهرسازی در همایش معاونین حمل‌و‌نقل تأکید کرد:

◄ شناخت صحیح چالش‌ها و مشکلات بخش حمل‌و‌نقل جاده‌‌ای

معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست هم‌اندیشی معاونین حمل‌و‌نقل ادارات کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای سراسر کشور، بر شناخت صحیح و دقیق چالش‌ها و مسائل و مشکلات موجود در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر تأکید کرد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست هم‌اندیشی معاونین حمل‌و‌نقل ادارات کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای سراسر کشور، بر شناخت صحیح و دقیق چالش‌ها و مسائل و مشکلات موجود در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر تأکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان، با بیان نقش و اهمیت وظیفه معاونین حمل و نقل در گردش مالی و اقتصادی بخش حمل و نقل جاده‌ای در اقتصاد ملی اظهار داشت: به منظور توسعه فعالیت‌های بخش حمل و نقل جاده‌ای در کشور و برون رفت از مشکلات موجود، ابتدا باید مشکلات و چالش‌های  وضعت موجود به درستی شناسایی شده و سپس با نگاه به شرایط روز و پیش‌بینی برای آینده، برنامه‌های لازم تدوین و  عملیاتی شود.

وی ضمن تأکید بر ارتقای کیفیت خدمات به مردم و مراجعه کنندگان، خاطرنشان کرد: ارایه هیچ خدمتی بدون هدف رضایت‌مندی مردم و ارباب‌رجوع معنا و مفهومی ندارد و مسئولین حمل و نقل می‌بایست پایش عملکرد و خدمات این حوزه را در دستور کار قرار دهند.

مهران قربانی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ضمن تقدیر از خدمات معاونین حمل و نقل استان‌ها در ایام طرح نوروزی و بحران سیل اخیر و کمک‌رسانی به استان‌های سیل‌زده، افزود:این خدمات نشان‌دهنده همدلی و همکاری بی‌نظیر در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای است که موجب شد تا مشکلات و مسائل به وجود آمده از این سانحه در حداقل زمان ممکن مرتفع شده و به خوبی مدیریت شود.

قربانی یادآور شد:درک شرایط امروز جامعه و توجه به نقش حمل و نقل جاده‌‌ای در اقتصاد کشور، واضح و مبرهن است و باید همگام با سایر بخش‌های اقتصادی کشور و با تمام توان آمادگی مقابله با مشکلات و چالش‌های موجود فراهم شود.

این گزارش حاکی است در ادامه این نشست، از سوی مدیران کل دفاتر حمل و نقل کالا، مسافر، ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی، ایمنی و ترافیک، مطالبی درخصوص رسیدگی به مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر، افزایش ظرفیت‌های حمل و نقل بین‌المللی و پایانه‌های مرزی، اجرای برنامه‌های ارتقای ایمنی و کاهش سوانح جاده‌ای به حاضران در نشست ارایه شد.

همچنین، عباسعلی بنی‌اسدی مدیرکل دفتر حقوقی و تدوین مقررات نیز بر ضرورت رسیدگی به موقع به پرونده‌های واصله درخصوص تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل، همچنین استفاده از ظرفیت کمیسیون‌های ویژه جهت به‌روزرسانی رسیدگی به تخلفات باتوجه به صلاحیت عدم کمیسیون‌های مذکور در سطح کشور، تأکید کرد.

در این نشست معاونین حمل‌ونقل استانها به بیان مسایل و مشکلات کاری و دیدگاه های سازنده در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای پرداختند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.