| کد خبر: 187145 |

معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد:

◄ لزوم همگرایی و مشارکت مدیران استان‌ها در بازسازی راه‌ها و ابنیه فنی مناطق سیل زده

رسیدگی به مشکلات شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان می‌بایست به طور مستمر از سوی مدیران و معاونین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان‌ها انجام شود و هرچه سریع‌تر مشکلات موجود ساماندهی و مرتفع شود.

تین نیوز
معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست مدیران ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور بر لزوم همگرایی و مشارکت تمام مدیران در بازسازی راه‌های مواصلاتی و ابنیه فنی مناطق سیل‌زده تأکید کرد.
 
به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مهندس عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان، ضمن تقدیر از خدمات مدیران استان‌های سیل‌زده در بازگشایی محورها و جاده‌ها و برقراری تردد هم‌وطنان در محورهای اصلی و فرعی، اظهار داشت:همدلی، مشارکت و هم‌گرایی مجموعه مدیران ستادی و استانی که حاصل کار مشترک و گروهی مجموعه راهداری و حمل و نقل کل کشور در جریان وقوع سیل‌های دو ماه اخیر صورت گرفته است، منجر به خدمات‌رسانی و امدادرسانی به هم‌وطنان در حداقل زمان گردید که جای تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی همه حامیان و کمک‌کنندگان به این سانحه دارد.
 
وی همچنین از خدمات استان‌های معین که در اعزام پل‌های موقت و ماشین‌آلات مورد نیاز بازگشایی محورها، نقش قابل توجهی داشتند، تقدیر کرد و افزود: در مناطق سیل‌زده براساس هماهنگی‌های انجام شده با سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های کمک‌رسان، بخش خصوصی هم با اعزام ماشین‌آلات مورد نیاز و تأمین نیروهای کارشناس و متخصص در برقراری ارتباط محورهای تخریب شده فعالیت داشتند که از خدمات این بخش هم تقدیر و تشکر می‌شود.
 
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر لزوم رسیدگی به وضعیت ایمنی جاده‌ها و تردد مسافران جاده‌ای در آستانه سفرهای تابستانی یادآور شد و افزود: این امر به ویژه در استان‌های سیل‌زده که با تخریب بخش قابل توجهی از راه‌ها و ابنیه فنی مواجه هستند، از اهمیت خاصی برخوردار است و در فرصت محدود تا آغاز سفرهای تابستانی می‌بایست برنامه‌ریزی و اقدام لازم انجام شود.
 
وی در ادامه به رسیدگی به مشکلات بخش حمل و نقل جاده‌ای که وظیفه اصلی حمل مسافر و کالا در کشور را برعهده دارند،‌ تأکید کرد و افزود: رسیدگی به مشکلات شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان می‌بایست به طور مستمر از سوی مدیران و معاونین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان‌ها انجام شود و هرچه سریع‌تر مشکلات موجود ساماندهی و مرتفع شود.
 

نقش اساسی حمل و نقل جاده‌ای بر گردش جریان کالا و سایر مؤلفه‌های اقتصادی

براساس این گزارش، مهران قربانی معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ضمن ارایه گزارشی از وضعیت حمل و نقل جاده‌ای کشور در سال گذشته و سال‌جاری، اظهار داشت: باتوجه به تداوم مشکلات اقتصادی در کشور و نقش اساسی حمل و نقل جاده‌ای بر گردش جریان کالا و سایر مؤلفه‌های اقتصادی، در سال‌جاری می‌بایست با عزم و تلاش بیشتر و در نظر گرفتن شرایط موجود، آمادگی‌های لازم فراهم شود و برنامه‌های مورد نیاز تدوین شود.
قربانی به اقداماتی که می‌بایست از سوی مدیران استان مدنظر قرار گیرد اشاره کرد و افزود: این اقدامات در چهار بخش اصلی شامل اقدامات مربوط به اطلاع‌رسانی و ارتباط مؤثر با ذی‌نفعان بخش حمل و نقل جاده‌ای، نظارت بر فعالیت‌ها و فرایندهای حمل و نقل، تعامل و ارتباط مؤثر با مسئولین استان‌ها و آماده‌سازی‌های لازم و همچنین اقدامات ضروری در مواقع اضطرار، تدوین شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.