| کد خبر: 186736 |

◄ راه‌اندازی پیشخوان خدمات الکترونیکی در راهداری خراسان شمالی

پیشخوان خدمات الکترونیکی در راهداری خراسان شمالی راه اندازی شد.

تین نیوز

رئیس اداره منابع انسانی پشتیبانی و رفاه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: پیشخوان خدمات الکترونیکی در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی راه‌اندازی شده است. 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان‌شمالی، وضیع گفت: اقدامات لازم برای کد رهگیری انجام‌شده و زمینه دریافت خدمات از میز خدمت الکترونیکی و سرویس پیامک در آدرس http://85.185.80.99/desk راه‌اندازی شده است. و ارباب‌رجوع با مراجعه به این وب‌سایت، می‌تواند نامه خود را به‌صورت مکتوب و یا تصویر نامه را برای این اداره‌کل ارسال کند.

رئیس اداره منابع انسانی پشتیبانی و رفاه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: خدمات میز خدمت الکترونیکی با همکاری اداره فناوری و اطلاعات اداره‌کل راه‌اندازی شده است البته ادارات شهرستان هم می‌توانند از طریق خودکارسازی اداری شرایط استفاده ارباب‌رجوع از این خدمات را فراهم کنند.

خدمات الکترونیکی به خدماتی گفته می شود که بر بستر اینترنت ارائه می شود و هدف آن ارائه سریع خدمات و انجام سریع کلیه امور بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل است .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.