| کد خبر: 184492 |

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران خبر داد:

◄ افزایش ضریب آمادگی و پاسخگویی در ارائه خدمات حمل و نقل ایمن و مطلوب به هموطنان درآستانه سال نو

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران خبر از افزایش ضریب آمادگی و پاسخگویی در ارائه خدمات حمل و نقل ایمن و مطلوب به هموطنان درآستانه سال نو داد.

تین نیوز

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از تمهیدات نوروزی در آستانه فرا رسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی بمنظور افزایش آمادگی و پاسخگویی بیشتر در ارائه خدمات حمل و نقل ایمن و مطلوب به هموطنان خبر داد . 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، احمد آفرین محمدزاده ضمن اعلام این خبر افزود :مدیریت موثر در رسیدگی به سوانح و حوادث ترافیکی و تامین تجهیزات از ابتدای اسفند ماه در دستور کار قرار دارد . 

وی در ادامه به بخشی از فعالیتها اشاره نمود و افزود : احیا و بازسازی علائم محور ها بویژه در محورهای مواصلاتی و راههای شریانی ،اجرای عملیات لکه گیری رویه های آسفالتی در محورها جهت تسهیل در عبور و مرور مسافرین نوروزی و برقراری ترافیکی ایمن و روان ، آشکار سازی نقاط پرحادثه با بکارگیری از علائم فلورسنتی ، چراغهای چشمک زن و فلشهای خورشیدی، رگلاژ و شانه سازی راههای اصلی و فرعی بویژه در نقاط کوهستانی پر تردد که دارای واریزه کوهی می باشند، اصلاح و رفع مقاطع حادثه خیز زودبازده در طول محورها انجام گردید. 

وی اظهار کرد : استقرار گشت های ویژه راهداری مجهز به سامانه GPS درطول راهها و گردنه ها با پشتیبانی بهینه تر و بکارگیری مطلوب تر با توجه به متصور بودن حجم بالای سفربه استان و استفاده کاربران از راههای مواصلاتی استان و آمادگی نیروهای راهداری برای ارائه خدمات مطلوبتر و جلوگیری از انسداد راهها، ساماندهی مبادی ورودی و خروجی و پارکینگ های موجود با علائم مورد نیاز برای هدایت خودروها و تامین ایمنی کاربران راه، آماده سازی و تجهیز راهدارخانه های ثابت و سیار در محورهای اصلی و فرعی جهت امداد رسانی و خدمات بموقع به مسافرین عزیز و کاربران راه، شناسایی نقاطی از محورهای شریانی که در زمان ترافیک بنا به دلایلی دچار انسداد میشوند و تمهیدات لازم جهت استقرار کانکس راهداری و ماشین آلات مخصوص راهداری جهت جلوگیری از انسداد راهها و تسهیل در عبور و مرور مسافرین نوروزی از دیگر برنامه های این اداره کل است .

وی در ادامه افزود : هماهنگی و تعامل با پیمانکاران بخش خصوصی جهت استفاده از ظرفیت ماشین آلات آنها در مواقع بحران ( ریزش برداری ، رانش برداری ، سیل و .... ) برقراری عبور و مرور ایمن، پاکسازی حریم راهها و منظرآرایی بویژه در مبادی وودی ، هماهنگی و تعامل با دستگاههای اجرایی (نیروی انتظامی و پلیس راه ، هلال احمر و اورژانس ، آتش نشانی و ... ) جهت ارائه خدمات فوری و مطلوب و استفاده بهنیه کاربران از راه انجام پذیرفت. 

مرکز مدیریت راه های مازندران نیز با دو شماره تلفن 141 (گویا ) و 33322320 (شبانه روزی) و همچنین سامانه پیام کوتاه 10000141 آماده پاسخ گویی به مسافرین و مردم عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های این استان است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.