| کد خبر: 182484 |

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران :

◄ ارتقا و اعتلای فرهنگ ایمنی، کاهش سوانح رانندگی را به همراه دارد

از ابتدای سال تاکنون مازندران شاهد کاهش تصادفات 7/3 درصدی بوده که امید است با تدابیر لازم و هم‌اندیشی دستگاه‌های مرتبط شاهد کاهش تصادفات در ایام پرترافیک نوروز نیز باشیم.

تین نیوز

​مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران در دومین جلسه کمیسیون هماهنگی ارتقای ایمنی استان با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران و مدیران کشوری و استانی در محل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برگزار شد عنوان کرد: ارتقا و اعتلای فرهنگ ایمنی و رعایت قوانین و مقررات توسط کاربران جاده‌ای  عاملی مؤثر در جهت کاهش سوانح رانندگی است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران، احمد آفرین محمدزاده  در این نشست، هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی در راستای ارتقای ایمنی تردد جاده‌ای در ایام پرترافیک نوروز عنوان کرد و اظهار کرد: جلسه کمیسیون هماهنگی ارتقای ایمنی به‌منظور تحلیل تصادفات و سوانح، هم‌اندیشی و تصمیم‌گیری در مورد موضوعات مرتبط با ارتقای ایمنی تردد در محورهای برون‌شهری استان برگزار می‌گردد تا شاهد کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی استان باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران خاطرنشان ساخت: از ابتدای سال تاکنون مازندران شاهد کاهش تصادفات 7/3 درصدی بوده که امید است با تدابیر لازم و هم‌اندیشی دستگاه‌های مرتبط شاهد کاهش تصادفات در ایام پرترافیک نوروز نیز باشیم.

 وی در ادامه از اقدامات کم‌هزینه و زودبازده بخصوص آموزش کاربران جاده‌ای از طریق دهیاری‌ها، جداسازی خطوط رفت‌وبرگشت در محورهای فرعی پر تصادف و برخورد با دست‌فروشان مستقر در حاشیه راه‌ها و ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌ها خبر داد و تصریح کرد: برای شناسایی چالش‌ها و اولویت‌بندی پروژه‌های ایمنی اقدامات مؤثری انجام پذیرفت.

محمدزاده با اشاره به بررسی این اداره‌کل و پلیس‌راه از نقاط پر تصادف گفت: 51 نقطه پر تصادف در سطح استان شناسایی گردید که با تلاش همکاران مجموعه راهداری 35 نقطه از آن ایمن‌سازی گردید و مابقی نیز در دستور کار قرار دارد.

محمدزاده در ادامه افزود: 33 اکیپ راهداری، 320 راهدار و 22 راهدارخانه با بهره‌گیری از 250 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری و 69 دستگاه خودروی امدادی 210 شرکت حمل‌ونقل مسافر  در قالب شرکت‌های اتوبوس‌رانی، مینی‌بوس‌رانی و سواری رانی و هفت انجمن صنفی کارفرمائی شرکت‌های مسافربری در استان آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان و مردم شریف استان و مسافران نوروزی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.