| کد خبر: 162202 |

معاون اداره کل راهداری استان خبر داد:

خط کشی 1500 کیلومتر از محورهای استان مرکزی برای سفرهای نوروزی

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان مرکزی از خط کشی محورهای استان برای سهولت سفرهای نوروزی مسافران خبر داد و گفت: یک هزار و 500 کیلومتر از راه‌های اصلی و شریانی و محورهای پرتردد روستایی خط‌کشی می‌شود.

تین نیوز

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان مرکزی از خط کشی محورهای استان برای سهولت سفرهای نوروزی مسافران خبر داد و گفت: یک هزار و 500 کیلومتر از راه‌های اصلی و شریانی و محورهای پرتردد روستایی خط‌کشی می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی علیرضا اختری افزود: از یک اسفند ماه چهار اکیپ خط کشی با چهار دستگاه در سطح استان اسقرار پیدا کرده اند و اقدام به خط کشی محورها برای راهنمایی کاربران جاده ای می کنند.

وی با تاکید بر اینکه خط کشی معابر یک کار مستمر است به این دلیل که عمر ماندگاری خط کشی ها تنها 9 ماه است افزود: این اکیپها در محورهای خمین- محلات- دلیجان، اراک- شازند-آشتیان- تفرش- کمیجان ، ساوه- زرندیه ، غرق آباد و شازند اقدام به خط کشی کرده اند.

اختری اعتبار این خط کشی ها را برای سفرهای نوروزی دو میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: خط کشی ها محورها برای سفرهای نوروزی تا 25 اسفند ادامه دارد.

به گفته اختری از ابتدای سال نیز بالغ بر دو هزارو 700 کیلومتر از راههای شریانی و اصلی استان با اعتبار پنج میلیارد و 500 میلیون تومان از اعتبارات ملی انجام شده است.

سازماندهی 50 اکیپ راهداری استان مرکزی در سفرهای نوروزی

در خبری دیگر علی زندی فر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: 50 اکیپ راهداری در سطح استان برای خدمات دهی مطلوب به مسافران نوروزی در سطح جاده های استان سازماندهی شده اند.

وی با تاکید بر اینکه خدمات این طرح طی دو مرحله قبل از شروع نوروز و در طول تعطیلات است گفت: طرح راهداری نوروزی از 24اسفندماه آغاز و تا 17 فروردین سال نو ادامه دارد.

وی ادامه داد: در ایام نوروز و اوج سفرهای برون شهری، مدیریت ترافیک جاده ها موضوعی است که لازم است با بکارگیری تمام ظرفیت ها برنامه ریزی، ساماندهی و محقق شود.

زندی فر از کنترل و نظارت بر یگانهای امداد خودرو، ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر و ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: تامین ناوگان مورد نیاز در ایام پیک سفر و همچنین مسافرین در راه مانده، نظارت بر ارتقاء سطح خدمات پایانه مسافربری با همکاری پایانه های شهرداری و تعیین لیست کشیک نوروزی از جمله اقداماتی بوده که برای انجام تمهیدات لازم و ایمن سازی مسیرهای تردد و ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی انجام شده است.

مدیر کل راهداری استان با تاکید بر اینکه در این ایام از مراکز معاینه فنی بازدید و بر عملکرد انها نظارت می شود گفت: رسیدگی و نظارت بر وضعیت خدمات مجتمع های رفاهی بین راهی و برگزاری کمییسیونهای رسیدگی به تخلفات شرکتهای مسافری و رانندگان در ایام نوروز برای ایمن کردن سفرهای نوروزی شهروندان انجام می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.