| کد خبر: 258323 |

راه آهن رشت آستارا از طریق فاینانس ساخته می شود

دستیار رئیس جمهور روسیه، با تاکید بر اینکه حجم مبادله کالا بین روسیه و ایران در مسیر کریدور شمال جنوب توسعه می یابد، گفت: راه آهن رشت آستارا از طریق فاینانس تکمیل می شود

تین نیوز

دستیار رئیس جمهور روسیه، با تاکید بر اینکه حجم مبادله کالا بین روسیه و ایران در مسیر کریدور شمال  جنوب توسعه می یابد، گفت: راه‌ آهن رشت آستارا از طریق فاینانس تکمیل می شود.

ضرورت یکسان سازی سیاست‌ ها در کریدور شمال جنوب


به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ایگور لویتین، دستیار رئیس جمهور روسیه در حاشیه نشست سه جانبه ایران- هند-روسیه درباره تسهیل ترانزیت در مسیر کریدور شمال- جنوب در گفتگو با خبرنگاران در خصوص نشست و همچنین برنامه های آن کشور در این خصوص گفت: برای روسیه حمل و نقل و ترانزیت از مسیر ایران بسیار حائز اهمیت است.

دستیار رئیس جمهور روسیه با تاکید بر اینکه موضوع توسعه راه آهن بین ایران و روسیه مهمترین بخش ارتباط است افزود: دولت روسیه تصمیم گرفته تا راه آهن رشت- آستارا را فاینانس کند و بسازد.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم تا حجم کالا را به ۳۰ میلیون تن افزایش دهیم. روسیه بودجه ای را برای ساخت کشتی در دریای کاسپین در نظر گرفته است.

این مقام روسیه تصریح کرد: انتظار داریم تا همکاری ها ترانزیتی از طریق هند و ایران برای توسعه کریدور شمال- جنوب توسعه یابد.

وی در خصوص توسعه ناوگان دریایی توضیح داد: امکان ساخت کشتی در روسیه وجود دارد و برای این کار بودجه ای تعیین شده است.

دستیار رئیس جمهور روسیه اطهار داشت: امسال تلاش می کنیم تا عمق محل تردد کشتی ها در روسیه به چهار و نیم متر افزایش پیدا کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.