| کد خبر: 164009 |

استاندار بوشهر

◄ مسیر پرتردد جم – فیروزآباد ایمن می‌شود

مسیر از پرترددپرتردد جم – فیروزآباد که از پرترددترین مسیرهای استان بوشهر در نوروز بود برای ارتقای ایمنی آن باند دوم مسیر اجرایی می‌شود.

تین نیوز

استاندار بوشهر با تاکید بر دوبانده شدن مسیر جم به فیروزآباد گفت: این مسیر از پرترددترین مسیرهای استان بوشهر در نوروز بود که برای ارتقای ایمنی آن باند دوم مسیر اجرایی می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در بازدید از مسیر جم به فیروزآباد با تأکید بر ایمن‌سازی این مسیر اظهار کرد: پروژه بزرگراهی جم به فیروزآباد از برنامه‌های مهم راه و شهرسازی با مشارکت وزارت نفت است که برای اجرایی شدن این پروژه در استان بوشهر بررسی‌های لازم در حال انجام است.

وی با قدردانی از پیگیری نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم با پیگیری نماینده مردم در مجلس، پروژه ملی راه‌سازی جم به فیروزآباد به‌زودی عملیاتی و فعال شود.

استاندار بوشهر مسیر جم به فیروزآباد را از پرترددترین مسیرهای استان بوشهر ذکر کرد و افزود: برای ارتقا ایمنی این مسیر عملیات اجرای باند دومان در دستور کار قرار دارد که بعد از تکمیل طرح‌های مطالعاتی اجرایی می‌شود.

گراوند بابیان اینکه ایمنی این مسیر در اولویت برنامه استان بوشهر قرار دارد، گفت: یکی از مطالبات مردم جم، اجرای باند دوم مسیر جم به فیروزآباد است که امیدواریم با عملیاتی شدن آن این نگرانی مردم برطرف شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.