| کد خبر: 179710 |

◄ بارگیری 13 میلیون و 508 هزار تن محموله در ناحیه یزد

مدیرکل راه‌آهن یزد از بارگیری 13 میلیون و 508 هزار تن مواد معدنی، کنستانتره و دیگر محموله‌ها طی 9 ماهه ابتدایی سال جاری در این اداره‌کل خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن یزد از بارگیری 13 میلیون و 508 هزار تن مواد معدنی، کنستانتره و دیگر محموله‌ها طی 9 ماهه ابتدایی سال جاری در این اداره کل خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه‌آهن یزد، سید مصطفی  داودی عنوان کرد:  باگذشت 9 ماه از سال جاری، قریب به 17  میلیون  و 190   هزار تن مواد معدنی، کنستانتره و دیگر محموله‌ها در این اداره کل تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته  هشت درصد رشد یافته است.

مدیرکل راه‌آهن منطقه یزد تصریح کرد، طی مدت مذکور، 13‌میلیون و508 هزار تن مواد معدنی، کنستانتره و گندله از مبادی سنگ‌آهن مرکزی ایران، گندله‌سازی اردکان و معدن چادر ملو بوسیله 174 هزار و948 واگن به مقاصد فولاد اصفهان، فولاد خوزستان و قسمتی نیز جهت صادرات به بندرعباس بارگیری شد که  در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، 10.5درصد رشد داشته است.

 داودی خاطرنشان کرد، درحالی‌که سه  ماه دیگر تا پایان سال باقی است، تاکنون مقدار  3 میلیون و 680  هزار  تن محموله از قبیل سنگ‌آهن، کنستانتره، گندم، رول فلزی و دیگر اقلام در این اداره‌کل تخلیه‌شده که امید می‌رود با طرح‌های پیاده شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته،  در ماه‌های باقی‌مانده روند رو به رشدی نیزداشته باشد.

 وی افزود، اداره‌کل راه‌آهن یزد طی مدت مذکور، در تن کیلومتربارخالص حمل شده با مقدار 5 میلیارد و 537 میلیون  و در تن کیلومتر مبدا مقصد با مقدار هفت میلیارد و 193  میلیون،  به ترتیب 34و 9 درصد رشد داشته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.