| کد خبر: 149292 |

در شش ماه نخست امسال صورت گرفت:

بارگیری ۸ میلیون تن بار در راه آهن یزد

مدیرکل راه آهن یزد از تخلیه و بارگیری ۱۰ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۵۲۷ تن مواد معدنی، کنسانتره و دیگر محموله ها طی شش ماه نخست سال جاری در این اداره کل خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن یزد از تخلیه و بارگیری ۱۰ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۵۲۷ تن مواد معدنی، کنسانتره و دیگر محموله ها طی شش ماه نخست سال جاری در این اداره کل خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید مصطفی داودی گفت: در شش ماه نخست سال جاری، ۱۰ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۵۲۷ تن مواد معدنی، کنسانتره و دیگر محموله ها در این اداره کل تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد رشد یافته است.

وی تصریح کرد: طی این مدت ۷ میلیون و ۹۵۲ هزار و ۶۹۴ تن مواد معدنی، کنسانتره و گندله از مبادی سنگ آهن مرکزی ایران، گندله سازی اردکان و معدن چادر ملو بوسیله ۱۰۳ هزار و ۳۵۵ واگن به مقاصد فولاد اصفهان، فولاد خوزستان و قسمتی نیز جهت صادرات به بندرعباس بارگیری شد که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، ۱۰ درصد رشد داشته است.

داودی ادامه داد: همچنین ۲ میلیون و ۴۱۲ هزار و۸۳۳ تن محموله از قبیل سنگ آهن، کنسانتره، گندم، رول فلزی و دیگر اقلام در این اداره کل تخلیه شده که نشان از رشد ۲۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی افزود: این اداره کل، در تن کیلومتر بار خالص حمل شده با ۲ میلیارد و ۸۲۱ میلیون و در تن کیلومتر مبدا- مقصد با ۴ میلیارد و ۴۴۰ میلیون، به ترتیب ۷ و ۱۱ درصد رشد داشته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.