| کد خبر: 176511 |

مدیرکل راه‌آهن لرستان خبر داد:

برای نخستین بار؛ جذب و حمل محصولات صادراتی پتروشیمی از راه‌آهن لرستان

برای نخستین بار جذب و حمل بار حداکثری محصولات صادراتی پتروشیمی خرم‌آباد از مبدا ایستگاه راه‌آهن دورود به مقصد بندرعباس صورت پذیرفت.

تین نیوز

برای نخستین بار جذب و حمل بار حداکثری محصولات صادراتی پتروشیمی خرم‌آباد از مبدا ایستگاه راه‌آهن دورود به مقصد بندرعباس صورت پذیرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه‌آهن لرستان، مدیرکل راه‌آهن لرستان گفت: به‌منظور نیل به اهداف سازمانی شرکت در خصوص جذب بار ریل پسند طی جلسات و مذاکراتی که در استانداری این استان، مجتمع پتروشیمی خرم‌آباد و این اداره‌کل انجام و مقرر شد که تولید روزانه محصولات به‌وسیله خطوط ریلی و از طریق راه‌آهن لرستان ارسال شود.

رحمت رحمت‌نژاد افزود: به محض توافقات اولیه در کم‌ترین زمان ممکن زیرساخت لازم جهت جاده دسترسی به محل بارانداز، تسطیح دپو و بارگیری بار مورد توافق در ایستگاه دورود عملیاتی و محیا شد.

رحمت‌نژاد خاطر نشان کرد: بخش اول محموله صادراتی پتروشیمی خرم‌آباد بوسیله ۲۲ واگن از نوع لبه کوتاه و به مقدار ۱۲۰۰ تن از مبدا ایستگاه راه آهن دورود بارگیری و به مقصد بندرعباس آماده ارسال می باشد و طی روزهای آینده این رقم به ۳۲۰۰۰ هزار تن افزایش می‌یابد.

این مقام مسئول در راه‌آهن لرستان در پایان نقش راه‌آهن در کاهش آلودگی هوا، حجم ترافیک جاده‌ای و پرهیز از خودروگرایی جهت جابه‌جایی بار را مهم دانست.

منبع: سايت خبری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.