| کد خبر: 175981 |

◄ آماده‌باش راه‌آهن لرستان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

گردشگری ریلی در لرستان آغاز شد.

تین نیوز

با توجه به عبور قطارهای زائران حسینی از راه‌آهن لرستان، آمادگی کامل برای سوخت‌گیری دیزل‌ها و خدمات‌رسانی به زائران در این اداره کل وجود دارد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، رحمت رحمت‌نژاد مدیرکل راه‌آهن لرستان، بابیان این خبر گفت: در ایام اربعین حسینی تمام قطارهای فوق‌العاده این دوره زمانی، از ناحیه لرستان عبور می‌کند و بر‌همین‌اساس آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی ایجادشده است.

وی اضافه کرد: با پایان عملیات بازسازی ایستگاه‌های این مناطق، می‌توانیم در ارائه خدمت به کاروان‌های راهیان نور نیز فعال‌تر عمل کنیم.

رحمت‌نژاد گفت: با اعلام آماده‌باش به همکاران، آمادگی کامل برای سوخت‌گیری دیزل‌ها و خدمات‌رسانی به زائران در این اداره‌کل وجود دارد.

وی هم‌چنین با تاکید بر ارتقای کیفیت خدمات به مسافران، خبر داد: بازسازی سالن انتظار، نمازخانه و سرویس بهداشتی ایستگاه‌های راه‌آهن در این اداره‌کل آغاز و در حال انجام است.

توجه به گردشگری ریلی لرستان

این مقام مسئول در خصوص ظرفیت‌های گردشگری بکر این استان هم گفت: آبشار بیشه یکی از قابلیت‌های توریستی منطقه است و در این حوزه، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سفر خود به این استان بر این جاذبه تاکید داشت و درخواست کرد تا قطارهای گردشگری به مقصد لرستان راه‌اندازی شود.

وی افزود: آبشار بیشه و مناظر بکر طبیعی در مسیر قطارهای حومه‌ای لرستان قرار دارد و می‌توان با افزایش این قطارها، بخش گردشگری این اداره‌کل را فعال کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.