| کد خبر: 176416 |

روزانه ۱۲ رام قطار فوق‌العاده از تهران حرکت می‌کند؛

◄ ایجاد گیت خاص برای مسافران اربعین در ایستگاه تهران

زائران حسینی از گیت مخصوص ایستگاه راه‌آهن تهران و به‌صورت روزانه با ۱۲ رام قطار فوق‌العاده ایام اربعین به مسیرهای مرزی می‌روند.

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن تهران بابیان این خبر و اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای سهولت دسترسی زائران به خدمات ریلی، گفت: تدابیر ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی قطارهای مسافربری در استان تهران اتخاذشده و به‌همین منظور، یک گیت خاص برای مسافران اربعین در ایستگاه تهران اختصاص‌یافته تا زائران دارای بلیت قطار اربعین به سهولت از آن تردد کنند.

​به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، عابدین هادی‌نژاد تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس‌ راه‌آهن، نیروهای این ارگان برای مدت اعزام و پذیرش زائران به‌صورت آماده‌باش درآمده‌اند تا موضوعات امنیتی و انتظامی مسافران به‌صورت ویژه تامین شود.

هادی‌نژاد هم‌چنین در رابطه با تعداد قطارهای فوق‌العاده‌ای که در مسیر جنوب پیش‌بینی‌شده است گفت: به‌صورت روزانه ر مسیرهای رفت‌وبرگشت از ایستگاه تهران پنج زوج قطار در مسیر تهران-کرمانشاه و یک روز در میان یک زوج قطار مشهد کرمانشاه پیش‌بینی‌شده است.

وی با تاکید بر این‌که روزانه چهار قطار به سمت استان خوزستان حرکت می‌کرد که این قطارها را با ظرفیت کامل در این ایام مورد بهره‌برداری قرار داده‌شده‌اند افزود: به تعداد گنجایش به قطارهای برنامه‌ای سالن اضافه‌شده است هم‌چنین برای سهولت زائران نیز شش زوج قطار در مسیر تهران اهواز خرمشهر و یک قطار یک روز در میان در مسیر مشهد خرمشهر پیش‌بینی‌شده است.

او ادامه داد: در ایستگاه راه‌آهن تهران برای اعزام اولین قطار اربعین به‌سوی مرز مراسم ویژه‌ای صورت گرفت که همراه با نوحه‌خوانی و معطر سازی فضا با یاد و نام شهدا بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.