نظارت بر بهبود عملکرد با نصب ۲۰ دستگاه آغاز شد؛
◄ نظرسنجی مکانیزه از مسافران در ایستگاه راهآهن تهران
یکی از برنامههای اصلی، الکترونیکی کردن خدمات اجرایی به منظور افزایش سرعت، کیفیت و رضایتمندی مردم است، از اینرو به عنوان محور ویژه و جداگانه در ارزیابیها مدنظر قرار دارد.
۲۰ دستگاه مکانیزه نظرسنجی در ایستگاه راهآهن تهران نصب شد تا مسافران ابزاری برای انتقال دیدگاههای خود و نشان دادن ایرادها و اشکالات واحدها داشته باشند.
به گزارش تیننیوز و به نقل از به نقل از روابطعمومی راهآهن جمهوری اسلامی ایران، عابدین هادینژاد مدیرکل راهآهن تهران از نصب ۲۰ دستگاه باهدف نظرسنجی مکانیزه از مسافران در ایستگاه راهآهن تهران خبر داد و گفت: هدف اصلی نصب این دستگاهها نظارت و ارزیابی بر واحدهای اجرایی، بهبود عملکردها و رضایتمندی مسافرین از ارائه خدمات در ایستگاه راهآهن تهران است.
وی افزود: با نصب ۲۰ دستگاه مکانیزه نظرسنجی باهدف اصلی استفاده از نتایج، بهبود عملکردها است و ارزیابی ابزار و فرآیندی برای نشان دادن ایرادها و اشکالات واحدها و تجلیل از برگزیدهها، راهکاری برای تشویق دیگر واحدهای ارائه خدمات در ایستگاههای مسافری است.
هادینژاد در رابطه با سامانه الکترونیکی نظرسنجیها گفت: یکی از برنامههای اصلی، الکترونیکی کردن خدمات اجرایی به منظور افزایش سرعت، کیفیت و رضایتمندی مردم است، از اینرو به عنوان محور ویژه و جداگانه در ارزیابیها مدنظر قرار دارد.
وی ادامه داد: نظر مسافران به عنوان کسانی که از واحدهای اجرایی خدماترسانی در ایستگاه راهآهن تهران استفاده میکنند میتواند در شناسایی نقاط قوت و ضعف واحدهای خدمات رسان را یاری کنند.
وی تاکید کرد: با این اتفاق جدید، در واقع نیازها و کمبودهای ایستگاه راهآهن تهران، با تحقیق و نظرسنجی روشن خواهد شد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.