| کد خبر: 176136 |

◄ حرکت روزانه ۱۲ رام قطار فوق العاده به سمت مسیرهای مرزی زائران حسینی

روزانه ۱۲ رام قطار فوق العاده به مسیرهای مرزی از ایستگاه تهران حرکت می کنند.

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن تهران با بیان اینکه امیدواریم طبق برنامه ریزی های صورت گرفته زائران به سهولت و دقیق از خدمات ریلی ارائه شده بهره مند شوند گفت: روزانه ۱۲ رام قطار فوق العاده به مسیرهای مرزی از ایستگاه تهران حرکت می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عابدین هادی نژاد با تاکید براینکه تدابیر ویژه ای برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی قطارهای مسافربری در استان تهران اتخاذ شده است گفت:به همین منظور در ایستگاه راه اهن تهران برای اعزام اولین قطار اربعین به سوی مرز مراسم ویژه ای صورت گرفت که همراه با نوحه خوانی و معطر سازی فضا با یاد و نام شهدا بود.

وی با اشاره به اینکه یک گیت خاص برای مسافران اربعین در ایستگاه تهران اختصاص یافته تا زائران دارای بلیت قطار اربعین به سهولت از آن تردد کنند تصریح کرد:با هماهنگی های صروت گرفته با پلیس راه آهن نیروهای این ارگان برای مدت اعزام و پذیرش زائران به صورت اماده باش در امده اند تا موضوعات امنیتی و انتظامی مسافران به صورت ویژه تامین شود.

هادی نژاد همچنین در رابطه با تعداد قطارهای فوق العاده ای که در مسیر جنوب پیش بینی شده است گفت:به صورت روزانه ر مسیرهای رفت و برگشت از ایستگاه تهران ۵ زوج قطار در مسیر تهران-کرمانشاه و یک روز درمیان یک زوج قطار مشهد کرمانشاه پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه روزانه ۴ قطار به سمت استان خوزستان حرکت می کرد که این قطارها را با  ظرفیت کامل در این ایام مورد بهره برداری قرار داده شده اند افزود: به تعداد گنجایش به قطارهای برنامه ای سالن اضافه شده است همچنین برای سهولت زائران نیز ۶ زوج قطار در مسیر تهران اهواز خرمشهر و یک قطار یک روز درمیان در مسیر مشهد خرمشهر پیش بینی شده است.

منبع: سايت خبری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.