| کد خبر: 173704 |

◄ تشریح جزئیات قراردادهای 2هزار میلیارد ریالی واگن‌پارس

شرکت واگن‌پارس اراک از آغاز امسال، قرارداد تامین 70 لکوموتیو باری، 22 واگن مسافری، سه واگن خودکشش، 100 واگن باری لبه‌کوتاه و 10 واگن غله با شرکت راه‌آهن و شرکت رجا امضا کرده است.

تین نیوز

شرکت واگن‌پارس اراک از آغاز امسال، قرارداد تامین 70 لکوموتیو باری، 22 واگن مسافری، سه واگن خودکشش، 100 واگن باری لبه‌کوتاه و 10 واگن غله با شرکت راه‌آهن و شرکت رجا امضا کرده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مدیرعامل واگن‌پارس ضمن اعلام این خبر در این‌باره گفت: شرکت واگن‌پارس به‌عنوان یکی از بزرگترین سازندگان انواع لوکومتیو و واگن‌های باری، مسافری و مترو در خاورمیانه، امسال از مجموعه قراردادهای فوق سه واگن مسافری خودکشش «ترن‌ست»، 22 واگن مسافری و 10 واگن غله‌بر را به شرکت رجا و شرکت راه‌آهن تحویل داده است.

محمدرضا مختاری اضافه کرد: قرارداد تامین ۱۰۰واگن باری لبه‌کوتاه نیز در اردیبهشت ماه امسال و 70 لکوموتیو باری بین واگن‌پارس و شرکت دالیان چین در مرداد ماه امضا شد که واگن‌های لبه‌کوتاه به تناوب تا پایان امسال ساخته و تحویل شرکت راه‌آهن خواهند شد.

مختاری ارزش ریالی هر یک از واگن‌های باری تولیدی در این شرکت را بین 800 میلیون تا دو میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد کرد و افزود: تامین قطعات برای ساخت لکوموتیوهای باری نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

او تاکید کرد: از مجموع قرارداد واگن‌پارس و رجا نیز سه واگن ترن‌ست در تیرماه امسال و 22‌واگن مسافری هفته گذشته به ناوگان ریلی کشور پیوسته است.

مدیرعامل واگن‌پارس ادامه داد: ارزش قرارداد اخیر ما با رجا 100 میلیارد ریال است و قرارداد ساخت 41‌دستگاه واگن مسافری نیز به ارزش 30‌میلیون یورو بین شرکت رجا و واگن پارس منعقد شده است که در آینده‌ای نه چندان دور، مراحل تولید خود را آغاز می‌کند.

مختاری همچنین ارزش ریالی کل قراردادهای کاری واگن‌پارس در سال کاری امسال را دو هزار میلیارد ریال تخمین زد و اظهار امیدواری کرد که نوسانات ارزی در میزان و سطح تولیدات این شرکت تاثیر نگذارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.