| کد خبر: 171286 |

رجا 11 واگن نو از شرکت واگن‌پارس تحویل می‌گیرد

تا ماه آینده تعداد یازده دستگاه واگن مسافری ساخت شرکت واگن‌پارس و چند دستگاه دیگر از شرکت پلورسبز تحویل رجا خواهد شد وبه این ترتیب ناوگان رجا به 23 دستگاه می‌رسد و ظرفیت‌ جابه‌جایی مسافر در بخش ریلی بیش از 30‌درصد خواهد شد.

تین نیوز

شرکت قطارهای مسافری رجا در طول چند سال گذشته نسبت به نوسازی واگن‌های فرسوده یا قابل تعمیر خود اقدام کرده است. ضمن این‌که نسبت به خرید واگن‌های نو از شرکت واگن‌پارس نیز اقدام کرده است.

به گزارش تین‌نیوز، مدیرعامل رجا گفت: رجا علاوه‌بر اقدامات قبلی و جدید برای بازسازی و تعمیرات اساسی واگن‌های مسافری تحت اختیار خود به دنبال افزایش کیفیت خدمات و کمیت جابه‌جایی مسافران ریلی نیز هست.

محمد رجبی افزود: واگن‌های با عمر بین 30 تا 39 سال رجا علاوه‌بر این‌که تاکنون یک بار بازسازی و تعمیرات اساسی شده‌اند، طی یک برنامه و فرآیند مدون مجدد، مورد بازسازی قرار خواهند گرفت.

 رجبی درخصوص نوسازی ناوگان رجا با تحویل‌گیری 39 دستگاه واگن تولید داخل در سال 96 گفت: تا ماه آینده تعداد یازده دستگاه واگن مسافری ساخت شرکت واگن‌پارس تحویل رجا خواهد شد و با تحویل‌گیری تعدادی دیگر از شرکت پلور سبز تلاش داریم در سال 97 تعداد واگن‌های جدید را به ناوگان رجا به 23 دستگاه برسانیم.

این مقام مسئول در شرکت رجا با اشاره به افزایش بهره‌وری واگن‌های در سیر این شرکت اظهار داشت: امیدواریم با افزایش گردش سیر حدود  80 واگن‌ همچنین ورود واگن‌های جدید در سال آینده، علاوه‌بر جابه‌جایی بیشتر مسافران در مسیرهای مختلف به‌ویژه محورهای آذربایجان و یزد بتوانیم در مسیرهای جدید مانند ارومیه، همدان و رشت نیز به مسافران خدمت‌رسانی کنیم.

مدیرعامل رجا با تاکید بر اینکه با اقدامات فوق، حدود 2/5 میلیون نفر به ظرفیت جابه‌جایی مسافران رجا اضافه خواهد شد اضافه کرد: با برطرف شدن مسائل و مشکلات مربوط به خط و سیستم علائم و ارتباطات به‌ویژه دوخطه و چهارخطه کردن مسیرهای منتهی به تهران، به ظرفیت‌های موجود جابه‌جایی مسافر در بخش ریلی کشور بیش از 30 درصد اضافه خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.