| کد خبر: 166073 |

آغاز عملیات احداث دو تقاطع غیر همسطح در راه‌آهن یزد

در راستای پروژه احداث خط دوم بافق زرین شهر و درجهت خدمت رسانی به شهروندان ، کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر هم‌سطح خیابان آرمان و کوچه ۶۳ بلوار آزادگان و راه‌آهن در محدوده امام شهر با حضور مسئولین کشوری و استانی به زمین زده شد.

تین نیوز

در راستای پروژه احداث خط دوم بافق زرین شهر و درجهت خدمت رسانی به شهروندان ، کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر هم‌سطح  خیابان آرمان و کوچه ۶۳ بلوار آزادگان و راه‌آهن در محدوده امام شهر با حضور مسئولین کشوری و استانی به زمین زده شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه‌آهن یزد، پروژه تقاطع غیر هم‌سطح آرمان و ۶۳ با حضور رییس عالی شورای استان ها، رییس مرکز هماهنگی امور مناطق راه آهن، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ، فرماندار و  جمعی از مردم و دیگر  مسئولان، کلنگ‌زنی شد .

سید مصطفی داودی، در حاشیه مراسم با اشاره به فعالیت های راه آهن در حوزه شهری و همکاری در طرح های عمرانی و زیرساختی برای کاهش بار ترافیکی عنوان کرد: تقاطع های غیر هم سطح آرمان و ۶۳ در محدوده خیابان آرمان و بلوار آزادگان یزد ، هردو با دو دهانه به عرض ۱۰ متر و تخصیص اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال، طی مدت ۶ ماه اجرایی خواهد شد.

سرپرست اداره کل راه آهن یزد افزود: این پروژه با مشارکت شهرداری یزد و در راستای تسهیل در رفت و آمد شهروندان، حل مشکلات ترافیکی محل تلاقی با خطوط راه آهن و همچنین احداث خط دوم محور بافق – زرین شهر اجرایی می گردد که امیدواریم در هفته دولت به بهره برداری برسد.

وی ضمن قدردانی از همکاری شهرداری یزد در اجرای پروژه مذکور با بیان اینکه راه اندازی تقاطع غیر همسطح به میزان قابل توجهی در کاهش تصادفات تاثیرگذار خواهد بود، اضافه کرد: اجرای این تقاطع، جریان ترافیکی را تسهیل میکند ودر رفت وآمد شهروندان تاًثیر زیادی دارد.

لازم به ذکر است تقاطع آرمان از زیر سه خط و تقاطع ۶۳ از زیر دو خط ریلی راه آهن عبور می‌کند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.