| کد خبر: 164364 |

◄ عزم جزم مدیریت شهری برای تکمیل دو شریان مهم ارتباطی در جنوب غرب پایتخت

روند پیشرفت دو شریان ترافیکی اصلی در جنوب غرب تهران طی بازدیدی با حضور مدیران عامل سازمان فنی و مهندسی ، سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران و شهردار منطقه 18 مورد ارزیابی قرار گرفت.

تین نیوز

در جریان بازدید از بزرگراه 76 متری شهید بروجردی از حدفاصل بلوار 45 متری بهار از شرق و آزادراه تهران-ساوه از جنوب به طول 5100 متر با دارا بودن چندین تقاطع غیر هم‌سطح صورت پذیرفت ، به نقش این پروژه بزرگ ، فرامنطقه‌ای و ملی در دسترسی از طریق آن به سایر شبکه‌های بزرگراهی پایتخت اشاره و بر لزوم تسریع بر اجرای آن تأکید شد.

​به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 18 ، سید محمد فیاض شهردار منطقه از بلوار بهار به‌عنوان یکی دیگر از شبکه‌های مهم ترافیکی این بخش از شهر تهران به طول 5000 متر ( از حدفاصل بلوار زرند از شمال و بلوار معلم و خیابان اکبر حسینی و در فاز بعدی دو بزرگراه آیت ا... سعیدی و آزادگان ) نام برد و گفت : این پروژه قطعاً پس از بهره‌برداری مکمل بزرگراه آیت ا... سعیدی در تردد وسائط نقلیه سبک و سنگین و دسترسی به بازار بزرگ آهن در حمل‌ونقل بود که انشاء الله پس از آزادسازی املاک باقیمانده در طرح نسبت به اجرای آن اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

نوش‌آبادی مدیرعامل سازمان فنی و مهندسی شهر تهران نیز خاطرنشان کرد: این دو پروژه ازلحاظ اهمیت پس از بهره‌برداری تأثیر بسزایی در حمل‌ونقل و دسترسی به سایر شبکه‌های بزرگ ترافیکی خواهد داشت و لازم است قطعه‌ای از این طرح در فاز نخست اجرا گردد.

مدیران عامل سازمان فنی و مهندسی ، سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران و شهردار منطقه پیش از آغاز این بازدید با حضور در محوطه ساختمان موزه شهدای منطقه ، نسبت به مقام شامخ یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس ادای احترام کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.