| کد خبر: 160604 |

جلسه مجمع عمومی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای شرکت راه آهن برگزارشد

جلسه مجمع عمومی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای منتهی به۹۴/۱۲/۲۹ لغایت ۹۶/۱۲/۲۹ شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در ساختمان مرکزی شرکت راه آهن برگزار شد .

تین نیوز

جلسه مجمع عمومی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای منتهی به۹۴/۱۲/۲۹ لغایت ۹۶/۱۲/۲۹ شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در ساختمان مرکزی شرکت راه آهن برگزار شد .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این جلسه که با حضورسعید محمد زاده مدیر عامل راه آهن ، غلامرضا سلامی مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور حسابداری و حسابرسی ، اعضای هیات مدیره ، معاونین و مدیران شرکت راه آهن، نمایندگان سازمان برنامه وبودجه و وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی و راه و شهر سازی و هیات عامل سازمان حسابرسی برگزار شد، گزارش شرکت راه آهن در ۴ بخش عملکرد مالی ، عملکرد عملیاتی ، بندهای حسابرسی و بازرسی مورد بحث و بررسی حاضرین قرار گرفت.

موضوع اعتبارات ، تامین منابع مالی و اعتبارات اسنادی ، بهره برداری از اوراق مشارکت ، توسعه شبکه ریلی، عملکرد ناوگان، تعداد طرح های تکمیل شده و در دست اجرا ازجمله مسائلی بود که در این جلسه مورد ارزیابی قرار گرفت.

همچنین بررسی حسابرس سازمان حسابرسی و پاسخ به سوالات آن در ۱۳ بند مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفت.

در این جلسه سعید محمدزاده مدیر عامل راه آهن با تاکید بر اینکه راه آهن از طرح های خود استفاده بنگاهی نکرده بلکه از آن در جهت خدمات ملی بهره برداری می کند گفت : ما در بسیاری از طرح های خود نه تنها متنفع نمی شویم بلکه زیان نیز می بینیم.

وی افزود: ساختار فعلی راه آهن به عنوان یک شرکت دولتی مکلف به تبعیت از قوانین دولتی است و از سوی دیگر از ما انتظار دارند، مانند شرکت های خصوصی سود ده باشیم .

گفتنی در پایان غلامرضا سلامی مشاور وزیرراه با بیان اینکه تغییرات مثبتی در ارائه صورت های مالی شرکت راه آهن ایجاد شده است، اظهار داشت: مقایسه این ارقام ارائه شده با عملکرد راه آهن نشان از مطلوبیت کار می دهد.

سعید رسولی عضو هیات مدیره شرکت راه آهن گزارش عملکرد مالی و پیشرفت در این نشست، طرح های تملک دارایی های سرمایه ای را ارائه و به سئوالات اعضا و مجمع پاسخ دادند، پس از آن گزارش بندهای حسابرسی توسط حسابرس قرائت و ذیحساب طرحهای عمرانی راه آهن و همکارانش، پاسخ هر بند را ارائه نمودند.

 

منبع: سايت خبری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.