| کد خبر: 148691 |

919 کیلومتر راه آهن امسال در کشور بهره برداری می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت که امسال 919 کیلومتر راه آهن با اعتبار 2 هزار و 100 میلیارد تومان در کشور به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت که امسال 919 کیلومتر راه آهن با اعتبار 2 هزار و 100 میلیارد تومان در کشور به بهره برداری می رسد.

خیرالله خادمی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شبکه راه های استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان اعتبار ابلاغی شبکه ریلی کشور در سال جای نسبت به سال قبل 70 درصد بیشتر شده است .

مدیرعامل شرکت توسعه و زیرساخت حمل و نقل کشور دلیل این افزایش اعتبار را توجه ویژه دولت تدبیر و امید و مجلس شورای اسلامی به موضوع زیرساخت شبکه ریلی کشور اعلام کرد .

خادمی همچنین گفت : ساخت 9 هزار کیلومتر شبکه ریلی جدید در دولت دوازدهم برنامه ریزی شده که سه هزار و 400 کیلومتر از آن در حال اجراست .

وی افزود : تا کنون طرح مطالعاتی چهار هزار و 500 کیلومتر شبکه ریلی به اتمام رسیده و طرح مطالعاتی یکهزار کیلومتر دیگر هم در دستور کار قرار دارد .

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : طرح هایی که امسال به بهره برداری می رسند مربوط به استان های همدان ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، کرمانشاه و گیلان هستند .

معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به مازندران سفر کرده است تا از طرح های راهسازی این استان بازدید کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.