| کد خبر: 156638 |

◄ حمل ریلی ۲۰۰ هزار تن بار معادن خصوصی تا پایان سال

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس در دیدار با مدیرکل راه‌آهن شرق گفت: با اجرای طرح دوخطه کردن محور بافق – تربت‌حیدریه تا پایان سال بار جابه‌جایی۲۰۰ هزار تن بار معادن خصوصی به سمت راه‌آهن منتقل می‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس در دیدار با مدیرکل راه‌آهن شرق گفت: با اجرای طرح دوخطه کردن محور بافق-تربت‌حیدریه تا پایان سال جابه‌جایی۲۰۰ هزار تن بار معادن خصوصی به سمت راه‌آهن منتقل می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راه‌آهن شرق، ماسوری مدیرکل راه‌آهن شرق  گفت: با اجرای این پروژه بسیاری از مشکلات منطقه نظیر بلاک‌های بحرانی، ماسه‌گیر و گلوگاه‌ها مرتفع خواهد شد.

مدیرکل راه‌آهن شرق با تأکید بر تقویت شرایط بارگیری زغال‌سنگ گفت: نصب قیف دوم بارگیری، احداث سکوی بارگیری غیرمکانیزه و استفاده از ظرفیت‌های معادن خصوصی می‌تواند در کوتاه‌مدت راهکارهای مناسبی جهت افزایش میزان حمل بار با راه‌آهن باشد.

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس گفت همنچنین راه‌اندازی قطار حومه‌ای فرصت مناسبی برای حمل مسافران و کارمندانی است که روزانه حدود ۱۸ دستگاه اتوبوس وظیفه جا‌به‌جایی آن‌ها را به عهده‌ دارند.

وی ادامه داد: امسال حمل ۵۲۵ هزار تن زغال‌سنگ با شبکه ریلی به مقصد ذوب‌آهن اصفهان را در برنامه داریم که حدود ۴۰۰ هزار تن آن محقق شده و برنامه افزایش تا ۷۰۰ هزار تن را در نظر داریم.

 کریتی گفت: از احداث سکوی بارگیری غیرمکانیزه با لودر جهت جذب بار معادن خصوصی استقبال می‌کنیم چراکه هرچه بار به سمت راه‌آهن برود از معضلات حمل جاده‌ای نظیر سوانح، استهلاک جاده‌ها و مسائل زیست‌محیطی کاسته می‌شود.

 برات‌الله رضائیان رئیس گروه بازرگانی و بازاریابی اداره کل راه‌آهن شرق نیز در این جلسه از اعمال تخفیف جهت بارگیری از سکوی غیرمکانیزه خبر داد.

 رضائیان گفت: ۱۰ درصد تخفیف حمل بار جهت بارگیری از سکوی غیرمکانیزه اختصاص‌یافته که از محل تخفیفات حمل‌ونقل ریلی سرمایه‌گذاری مذکور برگشت داده خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.