| کد خبر: 151834 |

افزایش 3 برابری قطار مسافری زاهدان ـ کرمان ـ یزد ـ اصفهان

سرپرست اداره کل راه آهن یزد از افزایش سه برابری قطار مسیر زاهدان ـ کرمان ـ یزد ـ اصفهان و بالعکس از اول آبان ماه خبر داد .

تین نیوز

سرپرست اداره کل راه آهن یزد از افزایش سه برابری قطار مسیر زاهدان ـ کرمان ـ یزد ـ اصفهان و بالعکس از اول آبان ماه خبر داد .

به گزارش ایسنا، «سید مصطفی داودی» تصریح کرد: با اختصاص ماهیانه 11رام قطار دیگر به مسیر زاهدان ـ کرمان ـ یزد ـ اصفهان  و بالعکس و افزایش آن از 4 رام به 15 رام در ماه، قطاری که پیش از این هفته‌ای یک بار در این مسیر تردد داشت با توجه به تقاضای بالای مسافرین از ابتدای آبان ماه سال جاری به صورت یک روز در میان در مسیر قرار می‌گیرد .

وی با بیان این که سازمان برای این مسیر قطاری دارای پنج واگن چهار تخته ۳۶ نفره البرز با ظرفیت مجموعاً ۱۸۰ نفر را در نظر گرفته است، اظهار کرد: حرکت این قطار از یزد به سمت زاهدان ساعت 16:00 در نظر گرفته شده و ساعت 5:15 به مقصد زاهدان خواهد رسید و ساعت 2:20 از یزد به مقصد اصفهان حرکت می‌کند و ساعت 6:45 صبح فردای آن روز وارد ایستگاه اصفهان می‌شود .

داودی با اشاره به افزودن شدن یک واگن خودروبر به این قطار، اظهار کرد: در صورت استقبال خوب مسافران با ضریب اشغال بالا، تثبیت واگن حمل خودرو  در این مسیر تضمین خواهد شد .

سرپرست راه‌آهن یزد در پایان نیز خاطرنشان کرد: با عنایت به حرکت قطار مذکور و با وجود قطار اصفهان – بندرعباس و بالعکس به صورت یک روز در میان ، مسافران عزیز در طول مسیر مشترک این دو محور می‌توانند به صورت روزانه قطار را برای سفر خود انتخاب کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.